برگزاری روز پویا نمایی در البرز/ نمایش رایگان فیلم‌های برگزیده بخش کودک دوره های پیشین برای اعضا

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز فیلم‌های برگزیده‌ی بخش کودک دوره های پیشین  جشنواره بین‌المللی پویانمایی را رایگان تماشا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز این موضوع پس از بررسی شیوه‌نامه‌ی اجرایی ارسالی از سوی معاونت تولید کانون کشور،  در شورای فرهنگی کانون البرز مطرح و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای روز پویا نمایی و فراهم شدن شرایط تماشای فیلم‌های برگییده  بخش کودک دوره های پیشین جشنواره،  برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فراهم شد.

بر همین اساس، روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲، تمامی مراکز ثابت و سیار استان، راس ساعت ۰۹:۳۰ این فیلم‌ها را برای اعضای خود به صورت رایگان به نمایش خواهند گذاشت، اعضای علاقه مند برای دیدن این فیلم ها به مراکز  کانون در سراسر البرز مراجعه کنند . 

معرفی فیلم‌های پویانمایی، ارزش نهادن به این هنر و صنعت، فراهم شدن زمینه‌ی نقد در مراکز کانون سراسر کشور و فراهم نمودن منبعی برای محرک‌های دیداری و شنیداری برای اعضای ادبی و هنری مراکز از جمله اهدافی است که از سوی معاونت تولید برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

لازم به توضیح است سیزدهمین دوره‌ی  جشنواره‌ی  پویانمایی تهران از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

گفتنی است نوزدهمین شورای فرهنگی کانون البرز روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز و با حضور اعضای شورای فرهنگی در اتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد و بخش ابتدایی این نشست به بیان اهمیت حضور حداکثری و مشارکت همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در انتخابات و قسمت دیگری نیز به تشریح مشارکت کانون البرز دئر طرح سفیران سبز و کاشت نهال اختصاص داشت.

                                                                                                                                                 برگزاری روز پویا نمایی در البرز/ نمایش رایگان فیلم‌های برگزیده بخش کودک دوره های پیشین برای اعضا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =