کد خبر: 337713
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
بازدید 47
فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی که با مشارکت دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت ، مسجد مقدس جمکران و کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان استان قم برگزار می‌شود منشتر شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی که با مشارکت دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت ، مسجد مقدس جمکران و کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان استان قم برگزار می‌شود منشتر شد. 

بر اساس این فراخوان مخاطبان در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند تا ۶ اردیبهشت ماه آثار خود را در سه بخش قصه‌گویی صحنه‌ای، پادکست و قصه‌گویی نمایشی در قالب‌ فیلم‌های دودقیقه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

توجه ویژه به قصه‌های دینی و بهره‌مندی از آموزه‌ها و معارف اهل‌بیت علیهم السلام، تولید قصه‌ با موضوع مهدویت و امام زمان(عج) و انتقال آن به کودکان و نوجوانان با عنوان نسل ظهور، عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف برگزای این جشنواره است.   فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه از دیگر اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند. 

لازم است شرکت کنندگان آثار خود را در قالب و  مهلت تعیین شده از طریق شناسه ghessemahdavi@ در پیامرسان شاد یا ایتا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

دریافت شیوه‌نامه جشنواره قصه‌گویی امام مهدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =