کد خبر: 337736
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
نشست کتاب نخوان‌های پساهزاره‌ای برگزار شد

اعضای نوجوان مجتمع آفرینش بندرعباس در دورهمی صمیمانه با مدیرکل کانون هرمزگان در نشست کتاب نخوان‌های پساهزاره‌ای شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، روز دوشنبه مورخ ۱۵ اسفندماه با حضور اعضای نوجوان مرکز نشست صمیمانه‌ای با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان با عنوان «کتاب نخوان های پساهزاره ای» در فضای باز مرکز مجتمع آفرینش بندرعباس برگزار شد.

نشست کتاب نخوان‌های پساهزاره‌ای برگزار شد

پشت‌کوهی، در نشست "کتاب نخوان های پساهزاره‌ای" بیان کرد: نوجوانی دورانی است که انسان، مدام احساساتش در حال تغییر است. نکته‌ی مهم این است که نوجوان توانایی مدیریت خود را به دست بیاورد.

وی افزود: بعضی ها از نوجوانی به عنوان دوره‌ی بحران و خطر یاد می‌کنند؛ اما نوجوانی دورانی فوق‌العاده است؛ زیرا مرحله گذر از کودکی به بزرگسالی است.

وی در ادامه از نوجوانی، مسیر پرچالش اما لذت بخش یاد کرد و همچنین تاکید کرد: نوجوانی دوره‌ای است که در آن حس استقلال و تکامل شکوفا می‌شود و تلاش میشود چگونه آینده‌ خود را بسازد.

نشست کتاب نخوان‌های پساهزاره‌ای برگزار شد

نوجوان، نوجهان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان ضمن اشاره به تاثیر گروه همسالان و دوستان در بهبود آینده نوجوان، ادامه داد: نوجوان با کتابی که میخواند، فیلمی که میبیند، حرفی که می‌زند، رفتاری که انجام می‌دهد، شخصیتش را معماری می کند.

نشست کتاب نخوان‌های پساهزاره‌ای برگزار شد

لازم به ذکر است این دورهمی در راستای باشگاه کتابخوانی و جلسات بحث آزاد برگزار شد.

نشست کتاب نخوان‌های پساهزاره‌ای برگزار شد

در حاشیه‌ی این نشست اعضای حاضر در جلسه برای موضوعات نشست های بعدی پیشنهادهایی دادند که شامل این موارد است: گفتمان راجع به کتاب های ژانر وحشت ، تماشا و نقد فیلم، گفت و گو درمورد فعالیت های کانون، صحبت راجع به تیپ های شخصیتی و روند صحیح زندگی ، بحث راجع به فضای مجازی و مدیریت آن، بررسی معمای های حل نشده ،گفت و گو درمورد معنویت، آشنایی با بازی های رایانه ای و موارد متعدد مورد علاقه نوجوانان.

گفتنی است، مصوب گردید این نشست های دوستانه به طور مداوم با مدیریت خود نوجوانان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =