نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با کارکنان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری در نشستی صمیمی با مربیان مراکز و کارشناسان استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ‌اداره‌کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پس از مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و سلیمان شهبازی مدیرکل جدید، در نشستی صمیمی با مربیان، کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران‌ ستادی، مسئولان مراکز و مربیان کانون استان درباره وضعیت نیروهای و مسائل و مشکلات امور اداری و در خصوص دغدغه‌های شغلی کارکنان توضیحاتی ارائه و به پرسش کارکنان پاسخ داد.

وی گفت: کانون برای هدایت و راهنمایی کودکان و نوجوانان این سرزمین فعالیت می‌کند و محل و مامنی است که کودکان را باهوش و پویاتر پرورش می‌دهد.

وی با بیان این نکته که اعضای کانون پاک‌ترین موجودات عالم هستند، افزود: مربیان کانون فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را با خلاقیت به صورت غیرمستقیم به کودکان و نوجوانان انتقال می‌دهند.

امین‌کمالوندی اهمیت کار فرهنگی و جایگاه رفیع مربیان کانون پرورش فکری را موردتاکید قرارداد و با اشاره به پیشینه فعالیت‌های فرهنگی خود اظهارکرد: مربی و قصه‌گو هستم و درعرصه فرهنگ زندگی‌کرده‌ام.

کمالوندی در  پایان سخنانش تصریح کرد: باور داریم که باید شادی و نشاط به کارکنان ما تزریق شود تا با انگیزه‌ای دوچندان به انجام فعالیت بپردازند.

در ادامه این نشست صمیمی مربیان مطالب و مشکلات خود را بیان و امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به آن‌ها پاسخ داد.

نشست معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با کارکنان کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =