گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان برگزار شد

گردهمایی فصل زمستان با حضور مربی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان هرمزگان در اداره کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه با حضور مدیرکل، معاون، کارشناسان، مربی مسئولان و مربیان گردهمایی فصل زمستان کانون هرمزگان با  رویکرد مرکز محوری، نوجوان محوری، مخاطب محوری در سالن اجتماعات اداره کل کانون برگزار شد.
پروین پشتکوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، در ابتدای گردهمایی مسئولین مراکز کانون استان ضمن قدردانی از تلاش های چشمگیر و اثرگذار مربیان در سال ۱۴۰۲  اظهار کرد: مربیان کانون، رسالت  بسیار مهمی در برابر کودکان و نوجوانان دارند.
وی افزود: ارتقای نیروی انسانی ، توسعه خدمات کانون و افزایش گستره مخاطب کانون را به همت کارشناسان و مربیان را تاکید نمود .

گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان برگزار شد
پشتکوهی خاطرنشان کرد و گفت: کانون پرورش فکری هرمزگان در سال ۱۴۰۳ سه محور را دنبال می‌کند. مرکزمحوری، نوجوان محوری، مخاطب محوری، که بر اساس سند راهبردی ۵ ساله کانون و بهره مندی از راهبرد های کلان کشور در سال آینده برنامه های متمرکزتری در این محورها خواهیم داشت.
وی، ابراز امیدواری کرد و افزود: با توکل به خداوند با برنامه ریزی سعی در خدمات رسانی به طیف گسترده تری از کودکان و نوجوان رسالت تولی گری کانون را انجام داده و بتوانیم شرایط را به بهترین شکل ممکن برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم.
 مدیر کل کانون پروش فکری هرمزگان، در این سمینار به برنامه‌های شاخص در طول سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد.

گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان برگزار شد
در ادامه این گردهمایی نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان ضمن تشکر و تقدیراز تلاش های مربیان مراکز فرهنگی و هنری درخصوص لزوم برنامه ریزی مناسب بر اساس سیاست های برنامه کانون و سند راهبردی استان صحبت کردند. و در مورد هرکدام توضیحاتی ارائه نمودند. ایشان مربیان مسول فرهنگی را برای جلب مشارکت گروه های مردمی و جهادی  تشویق نمودند و از مراکز خواستند در سال ۱۴۰۳ این موضوع را در پیش بینی برنامه های خود با جدیت بیشتری دنبال نمایند.و این افراد را به ستاد استان معرفی نمایند.
در این گردهمایی فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری به صورت آنلاین میهمان این گردهمایی بود و با مربیان کانون استان گفتگو کرد.
 فلاح، در سمینار مسئولین مراکز کانون استان بیان کرد: فعالیت های کانون در سال ۱۴۰۳ باید هدفمند انجام شود؛ و این برنامه ها را در شش هدف تنظیم شده است.
وی افزود: مشکلاتی که هم‌اکنون در کانون داریم با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر قابل حل است.
حمایت مربیان باعث موفقیت اعضا می‌شود.

گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان برگزار شد
فلاح تاکید کرد: در فعالیت های سال آینده باید به سمت گسترده سازی و تاثیرگذاری عمیق برویم؛ و پایه های فعالیت های علمی و فناوری را نیز گسترش خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۲۰۰ نوجوان کانون یار داریم که نیازمند آموزش هستند. این کنشگران فعالیت‌های مختلفی از جمله عضوگیری، در مدارس انجام میدهند.
معاون فرهنگی کانون ادامه داد: جذب نیروی جدید، توانمند سازی و سازماندهی نیروهای فعلی از اهدافی است که در ۱۴۰۳ آنها را به فعلیّت می‌رسانیم.
در ادامه کارشناسان فرهنگی، ادبی، مالی، واحد کتابخانه سیار روستایی، اموراداری و رفاهی، روابط عمومی و فناوری اطلاعات گزارشی از عملکردهای یکساله خودشان را ارائه و تشریح کردند.
بخش دیگری این گردهمایی نشست با شهره طاعتی مددکار اجتماعی با موضوع تبادل تجربه‌ در تسهیل‌گری مشارکت‌های اجتماعی در مراکز کانون پرورش فکری بود.
در پایان این نشست، مربی مسئولان و کارشناسان به پیش‌بینی برنامه‌ها و تبادل تجربه‌ها در امانت، عضویت و فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی پرداختند.
در پایان روز اول این گردهمایی، کارکنان و مربیان کانون هرمزگان به اردوی تفریحی و گردشگری رفتند.
گفتنی است، گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون استان هرمزگان، به مدت دو روز ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه با بررسی عملکرد یکساله، پیش بینی برنامه های سال ۱۴۰۳ و آموزش برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =