مراکز کانون پرورش فکری بستری برای گسترش آموزش کانون زبان ایران خواهد شد

در گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز کانون هرمزگان با حضور مدیر کانون زبان و مسئولان بخش خواهران و برادران کانون زبان ایران هرمزگان از گسترش آموزش کانون زبان ایران در مراکز کانون پرورش فکری گفتگو شد.

پروین پشت‌کوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان ایران هرمزگان، در گردهمایی با مربیان مراکز استان بیان کرد:  کانون زبان ایران در آستانه‌ی ۱۰۰ سالگی است؛ که از سال ۱۳۰۳ بنیانگذاری شده است.

وی افزود: کانون زبان ۱۰ زبان زنده دنیا را آموزش می‌دهد و فارغ‌التحصیلان آن، سریعا جذب بازار کار می‌شوند.

پشت‌کوهی ادامه داد: آموزش در کانون زبان عمیق و ساختاری است و ما زبان آموزانی از خارج کشور داریم که آنلاین آموزش می‌بینند.

مراکز کانون پرورش فکری بستری برای گسترش آموزش کانون زبان ایران خواهد شد

مدیر کانون زبان هرمزگان خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد از درآمد کانون زبان برای خدمات فرهنگی کانون پرورش فکری هزینه می‌شود. از این رو در نظر داریم از بستر مراکز فرهنگی هنری کانون با همکاری و مشارکت مربیان کانون در راستای گسترش آموزش های کانون زبان بهره گیری کنیم.

هانیه سالاری، مسئول مرکز خواهران کانون زبان هرمزگان در حاشیه‌ی این گردهمایی گفت: برای شهرستان‌هایی که در آنها شعبه کانون نداریم کلاس های آنلاین برگزار می‌ گردد.

وی افزود:  زبان‌های غیر انگلیسی طرفداران زیادی دارند؛ اما هم‌اکنون آموزش زبان آلمانی فقط برای گروه بزرگسال به صورت حضوری در بندرعباس برگزار می‌شود.

سالاری ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم مراکزی که به علت کرونا تعطیل شدند، دوباره راه‌ اندازی شوند.

امیر سراجی، مسئول مرکز برادران کانون زبان هرمزگان در این گردهمایی اظهار کرد: کانون در انتخاب مدرسِ آنلاین سختگیرانه و بادقت عمل می‌کند.

وی افزود: برای ترم آینده در سطح مکالمه‌ی ویژه به صورت حضوری پذیرش خواهیم داشت.

سراجی خاطر نشان کرد: کانون زبان در گروه سنی کودک (از پایان پایه اول تا پایان پایه چهارم)، در گروه سنی نوجوان (از آغاز پایه پنجم تا پایان پایه هفتم) و در گروه سنی بزرگسال ( از پایه هشتم به بعد) آموزش برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز قشم ظرفیت‌های زیادی دارد و به دنبال احیای کانون زبان آنجا هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =