هیجدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان ایلام با محوریت بررسی برنامه های سال۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،هجدهمین جلسه شورای فرهنگی  با محوریت  برنامه‌ عملیاتی سال ۱۴۰۳ کانون استان با عنایت به برنامه راهبردی کانون کشور، سیاست های سه گانه  مرکز محوری، نوجوان محوری و  مخاطب محوری و هم چنین توجه ویژه به تاکیدات مدیرعامل محترم و معاونت محترم فرهنگی و  برنامه راهبردی کانون  کشور با حضور مدیرکل و اعضا شورای فرهنگی برگزار شد.

فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر و قدردانی  از  تلاش اثربخش همکاران  در اجرای مطلوب برنامه های اخیر از جمله  جشنواره سرود، جشن بزرگ نیمه‌ شعبان ، تدوین گزارش عملکرد  و ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر و  انتخابات گفت: برنامه‌هایی که در این ایام اجرا شد خوشبختانه مورد استقبال واقع شد که نشان از توانمندی و تاثیر برنامه های کانون  بر مخاطبان دارد.

رستگار افزود: برنامه ریزی به عنوان مبنای کار دستگاه و نقشه راه  می تواند مسیر محقق شدن اهداف را نزدیکتر و  هموارتر کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی فرهنگی و توجه به اصول  آن، اثربخشی برنامه ها وفعالیت ها را به دنبال دارد و بی شک در جذب وپایداری اعضا  تاثیر فراوان دارد که امیدوارم  همکاران پرتلاش حوزه معاونت فرهنگی با تدوین برنامه های  خلاق و ابتکاری  و منطبق با اهداف معاونت فرهنگی کانون کشور و زیست بوم استان و هم چنین توجه به نیازهای مخاطبان خصوصا خواسته های روز نوجوانان و خانواده ها، سال ۱۴۰۳ را سال موفقی در تربیت عضوهایی با ایمان، پرنشاط، خلاق و کنشگر ترسیم کنند. 

 وی افزود:در سمینار مدیران  مواردی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت  و به نکات مهمی نیز اشاره شد که باید در برنامه ریزی سال جدید مورد نظر قرار گرفته و برنامه بر اساس سیاست های راهبردی  پیش برود.

در ادامه معاون فرهنگی استان ضمن  شرح تدوین  سند راهبردی کانون استان در افق سال۱۴۰۶ به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی حوزه معاونت فرهنگی برای تعیین اهداف استانی و برنامه های عملیاتی اشاره کرد و از  برنامه های خلاق و تازه در واحدهای کارشناسی این حوزه خبر داد. 
 در ادامه کارشناس مسئول و کارشناسان فرهنگی ،هنری،ادبی و آموزش و پژوهش  به ارائه برنامه های پیشنهادی خود پرداخته و اعضای شورا نیز  اظهار نظرو بحث و گفتگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =