از هدفمندسازی تا گسترش و تاثیرگذاری عمیق فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون در سال آینده

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به صورت آنلاین در گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان حضور یافت و از هدفمند سازی فعالیت های مراکز در سال آینده به صورت گسترده با تاثیرگزاری عمیق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.

در این گردهمایی فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری به صورت آنلاین میهمان این گردهمایی بود و با مربیان کانون استان گفتگو کرد.
 فلاح، در سمینار مسئولین مراکز کانون استان بیان کرد: فعالیت های کانون در سال ۱۴۰۳ باید هدفمند انجام شود؛ و این برنامه ها را در شش هدف تنظیم شده است.
وی افزود: کانون پرورش فکری هرمزگان جزو کانون های پیشرو در کشور است که با برنامه ریزی می‌توان آینده‌ی درخشانی برای هرمزگان رقم زد.
فلاح با اشاره به سخن «تلاش بیشتر باعث حل مشکلات می‌شود.» از مقام معظم رهبری ادامه داد:  با انگیزه‌ی کم نمی‌توان مسائل را حل کرد و برای حل مشکلات کانون باید انگیزه و تلاشمان دوچندان شود.
معاون فرهنگی کانون تاکید کرد: درحال فراهم کردن زیرساخت های فعالیت های علمی و فناوری هستیم. فعال کردن کارشناسان ، دستاورد ها در حوزه‌ی نانو و سلول های بنیادی ازجمله تلاش های ما در این جهت است.
وی تصریح کرد: در فعالیت های سال آینده باید به سمت گسترده سازی و تاثیرگذاری عمیق برویم؛ و پایه های فعالیت های علمی و فناوری را نیز گسترش خواهیم داد.
فلاح گفت: پیشنهاد شده که یکی از تماشاخانه های سیار به خودرو سیار علمی و فناوری کانون پرورش فکری تبدیل شود و فعالیت علمی خود را در روستاها انجام دهد.

معاون فرهنگی کانون اظهار کرد: به زودی در حوزه‌ی نوجوان برای تربیت تسهیلگران آینده، باشگاه تخصصی خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: مراکز باید از ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی در جهت پیشبرد اهداف کانون استفاده کنند.
تربیت کانون یارها باعث افزایش ظرفیت وابسته به کانون می‌شود.
فلاح ادامه داد: ۱۲۰۰ نوجوان کانون یار داریم که نیازمند آموزش هستند. این کنشگران فعالیت‌های مختلفی از جمله عضوگیری و صدور کارت عضویت، در مدارس انجام میدهند.
هرمزگان، پیشگام در تنظیم سند فعالیت
وی اشاره کرد: قرار بر این است که مدیران کل سند فعالیت خود را در سندهای سه یا پنج ساله تنظیم کنند؛ که هرمزگان در تنظیم این سند پیشرو بوده است.

فلاح گفت: در آینده باشگاه سیمرغ را خواهیم داشت که به کشف و تربیت استعداد های ادبی معرفی شده از سمت مدارس می‌پردازد.
معاون فرهنگی کانون ادامه داد: جذب نیروی جدید، توانمند سازی و سازماندهی نیروهای فعلی از اهدافی است که در ۱۴۰۳ آنها را به فعلیّت می‌رسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =