تماشاخانه سیار کانون سه روز خاطره انگیز را برای کودکان و نوجوانان قم رقم زد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری پس از سفرهای متعدد به استان قم در سال جاری این بار  میهمان کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق کم برخوردار قم شد و طی سه روز از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در مناطق مختلف قم به اجرای برنامه پرداخت. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری پس از سفرهای متعدد به استان قم در سال جاری این بار  میهمان کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق کم برخوردار قم شد و طی سه روز از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در مناطق مختلف قم به اجرای برنامه پرداخت. 

بر همین اساس روز چهارشنبه ۱۶ اسفند صبح ساعت ۸:۳۰ مدرسه امام حسین (ع) انتهای بلوار کشاورز جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰ مدرسه امام هادی(ع) در شهرک فاطمیه، ساعت ۱۴ مدرسه دفتری قلعه کامکار و ساعت ۱۶ شهرک امام حسن بوستان عباس آباد  مناطقی بودند که تماشاخانه سیار در جمع کودکان و خانواده‌ها حاضر شد.  تماشاخانه روز پنج شنبه ۱۷ اسفند نیز ساعت ۱۰ صبح در محله  شادقلی خان و ساعت ۱۵ در محله شیخ آباد حضور یافت.  محله اسماعیل آباد شهرقائم و محله دروازه ری بلوار ۱۵ خرداد نیز مناطقی بودند که تماشاخانه سیار صبح و عصر آخرین روز حضور خود در آنها به اجرای برنامه پرداخت. 

این سفر تماشاخانه سیار کانون در راستای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و تقویت سرمایه ی اجتماعی در مناطق حاشیه نشین و کاهش آسیب های اجتماعی با تقویت سرمایه و نشاط اجتماعی بود. ، تماشاخانه خانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوعی چون قصه‌گویی، سرود، هم‌خوانی، مسابقه و اهدای کتاب‌ از تولیدات کانون پرورش فکری در جمع کودکان ونوجوانان این مناطق حضور یافت. این برنامه‌ها با هماهنگی وهمکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم و از محل اعتبارات سازمان امور اجتماعی کشور صورت پذیرفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =