تقدیر از کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از رئیس و دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان در همایش « نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» به عنوان یکی از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز همایش « نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی»  در حسینیه شالبافان برگزار شد.

در این همایش سید محمد حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از معصومه ابراهیمی هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به عنوان رئیس کمیته کودک و نوجوان و الهام شهابی، کارشناس روابط عمومی کانون به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان استان همدان که از همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودند، تقدیر کرد.

تقدیر از کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان

در این مراسم، آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان  همدان، حشمت‌الله قنبری همدانی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، روسا و دبیران کمیته‌های دهه فجر استان، ائمه جماعات استان، عکاسان و خبرنگاران حضور داشتند.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

ایام الله، مراسم و مناسبت‌ها از مهم‌ترین منابع قدرت نرم و قدرت نرم افزاری جمهوری اسلامی ایران است.
حضور و مشارکت مردم در مناسک ملی، مذهبی و انقلابی ایران اسلامی جزء برجسته‌ترین مولفه‌های اقتدارآفرین در هندسه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند که در معادلات سیاسی و تصمیم‌گیری‌ها از نقش محرک و تعیین‌کننده‌ای برخوردار است و در واقع آیینه‌ای از پیوند ناگسستنی « مردم و نظام» و تجلی باشکوهی از حضور ملت ایران است.

برگزاری همایش « نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی»، فرصت ارزشمندی است تا بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خویش را از همکاری و همیاری جنابعالی در برپایی شکوهمند مناسبت‌های ملی و مذهبی در سال 1402 هجری خورشیدی تقدیم حضورتان نماییم.

امید است مانند گذشته مجدانه و پیوسته در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیمودن گام دوم انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حکومت مهدوی (عج) در عمل به وصایای سیاسی- الهی امام خمینی (ره) و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)موفق و موید باشید. ایام عزت مستدام

سید محمد حسن فاضلیان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =