تقدیر از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی کانون کرمانشاه

در راستای اجرای ویژه‌برنامه‌های هنری در استان، تقدیر از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی کانون کرمانشاه انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای اجرای ویژه‌برنامه‌های هنری در استان،  تقدیر از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی کانون کرمانشاه انجام پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن اشاره به فعالیت‌های هنری صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ گفت: هنر از دیرباز مورد توجه بوده و به عنوان ابزار بهینه‌ی انتقال مفاهیم، ارزش‌ها، باورها و دغدغه‌ها به کار رفته و با این معنا ارزش هنر دو چندان می‌شود؛ در کانون استان برنامه‌های ارزنده‌ای با محوریت موضوعات مختلف اجرا گردیده که بخش هنرهای تجسمی و فعالیت‌های مختص به آن نیز ویژه‌برنامه‌های متنوعی در همین راستا داشته است.

تقدیر از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی کانون کرمانشاه
وی افزود: بر همین اساس اتفاقات ارزشمندی در زمینه‌های هنری رقم خورد یک مفهوم عالی و نگاه متعالی که هم‌سو با رویدادها بوده است با همت مجموعه‌ی کانون استان به ویژه کارشناس هنرهای تجسمی شکل گرفت که خود آن حرکت بزرگی هم‌سو با نقش‌آفرینی‌ در هنر ایرانی اسلامی بود.
زنجانی بیان داشت: هنرمندان کانون استان با به تصویر کشیدن اسطوره‌های کشور و خلق آثار خود با انتقال مفاهیم مهم و ارزشمند؛ کار بزرگی را به انجام رساندند و این باعث غرور است که هنرمندان کانون استان می‌توانند این‌چنین از یک واقعه، تصویری زیبا را خلق نمایند.

تقدیر از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی کانون کرمانشاه
مدیرکل کانون استان تصریح کرد: هنرمندان طلیعه‌دار جامعه و آینه‌ی وقایع آن هستند که با کنشگری و صاحب‌اثری در حوزه‌ی هنر حرفی برای گفتن دارند؛ در واقع هنر با مردم این مرز و بوم عجین است و برای مردم کرمانشاه مایه‌ی افتخار است که در سرزمین هنرخیزی زندگی می‌کنند و این هنرآفرینی و نقش‌آفرینی شما جای تشکر دارد.
گفتنی‌است در این مراسم از برگزیدگان ویژه‌برنامه‌های هنری استان که شامل دومین جشنواره‌ی رنگ و رهایی، سوگواره‌ی بچه‌های اربعین، نمایشگاه ۲۵ اثر مربیان هنری برای ۲۵ کودک شهید کرمانی، می‌شد؛ با اهدای لوح و هدیه توسط مدیرکل کانون استان تقدیر شد.

تقدیر از برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =