دیدار با مادر شهید بزرگوار «حسن حجاریان»

دیدار با مادر شهید بزرگوار «حسن حجاریان» از طرف مدیر کل و همکاران ستادی کانون پرورش فکری استان اصفهان انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در آخرین روزهای سال و در پنجمین شب از شبهای ماه مبارک رمضان و به جهت تجلیل از خانواده معظم شهدا بخصوص مادران شهدای عزیز ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان به همراه همکاران ستادی به دیدار خانواده شهید  «حسن حجاریان» رفتند .

مدیر کل کانون استان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مادر شهید، یعنی انسانی بزرگ، انسان بلند مرتبه و والا مقام، انسانی که از بزرگترین دارایی اش، از بزرگترین ثروتش و از بهترین چیزی که در زندگی آن را داشت یعنی فرزندش گذشت تا راه خدا، رسم خدا، ارزش و آرمان های خداگونه حفظ گردد و دشمن آنها را زیر سوال نبرد.

مادران شهدا دِینی بزرگ بر حق تمام مردم دارند. آنها فرزندشان را در راه خدا داده اند و این کار بزرگیست که از هر کسی بر نمی آید. وجود خانواده های معظم شهدا و به ویژه پدران و مادران گرانقدر آنها را منابع عظیم برکت برای میهن اسلامی ما می باشد. وإنشاءالله به برکت دعای خیر همین مادران و پدران شهدا همه ی ما ادامه دهنده ی راه شهیدان باشیم .

در ادامه همکاران ستادی پای صحبت های راوی روایت های عاشقی نشستند ، صحبت های مادری از جنس آب و آینه ، شخصیتی که الگوی زندگی اش حضرت زهرا سلام الله علیها بود و منش زندگی اش پس از شهادت فرزندش ، صبوری و پیام رسانی مکتب سرخ شهادت یعنی حضرت زینب سلام الله علیها را در زندگی ترسیم می کرد .

مادر از عشق و ایمان فرزند شهیدش به درگاه خداوند بزرگ گفت ، تبعیت از ولی امرش برای جهاد و حضور در جبهه ها و دفاع از دین و ناموس و آب و خاک و وطن ، او با لهجه شیرین اصفهانی اش ، با بیان شیوایش ، با کلمات و جملاتی بدیع، سلیس و سهل و ممتنع از خلوص و پاکی فرزندش می گفت : از عشق به معصومین ، از پاسداری از بیت المال ، از مردم داری ، نجابت ، پاکدامنی ، شب زنده داری ؛ او راوی روایت های عاشقی بود و همکاران کانونی سراپا گوش جان سپرده بودند به صحبت ها ، نصیحت ها و دعا های این مادر عزیز به عنوان چراغ راه برای ماموریت های خطیر کانون به جهت ترویج فرهنگ سرخ شهادت ، تبیین راه شهدا و پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی ، با تولید محتوا .

در بخش پایانی دیدار مادر شهید بزرگوار ضمن ابرازخرسندی ازحضور مدیر کل کانون پرورش فکری و همکارانشان بر ضرورت حفظ دین ، ارزش های انقلاب اسلامی وترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد : دعا می کنم شما که در کانون پرورش فکری کار می کنید همیشه یاد و خاطره شهدا را بخصوص برای نسل کودک و نوجوان زنده نگه دارید چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برای الگو پذیری بچه ها خیلی موثر و مفید است .

دیدار با مادر شهید بزرگوار «حسن حجاریان»

دیدار با مادر شهید بزرگوار «حسن حجاریان»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =