کد خبر: 338185
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
بازدید 106
«مهمان جا مانده» هفت جایزه از جشنواره تئاتر اردکان یزد کسب کرد

نمایش «مهمان جا مانده» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هفت جایزه از بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان یزد به دست آورد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نمایش «مهمان جا مانده» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به کارگردانی محسن میرزایی در بخش فراگیر(معلولان جسمی و حرکتی) بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان یزد شش جایزه بازیگری و یک جایزه برای طراحی گریم گرفت.

بنابر این خبر، در بخش تقدیر از بازیگر مرد معلولان جسمی و حرکتی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به داود سعادت‌آبادی، امین عادلی‌فر و ابراهیم محمدزاده برای بازی در نمایش «مهمان جا مانده» و محسن میرزایی برای بازیگری مرد همراه این نمایش رسید.

همچنین در بخش تقدیر بازیگر زن معلول جسمی و حرکتی، منیژه فلاح بازیگر نمایش «مهمان جامانده» و فائزه رئیسی‌پور برای بازیگری زن همراه نمایش «مهمان جامانده» لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

این در حالی است که، مهدیه فخاری‌پور هم برای نمایش «مهمان جامانده» در بخش طراح گریم لوح تقدیر و جایزه نقدی کسب کرد.

«مهمان جا مانده» هفت جایزه از جشنواره تئاتر اردکان یزد کسب کرد

«مهمان جا مانده» هفت جایزه از جشنواره تئاتر اردکان یزد کسب کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره بیست‌وهشتم تئاتر کودک و نوجوان که اسفند ۱۴۰۲ در اردکان یزد برگزار شد با ۱۲ اثر در بخش‌های خردسال، کودک و نوجوان شرکت کرد و موفق به دریافت چهل جایزه از بخش‌های گوناگون این جشنواره شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =