وبینار توجیهی مسئولین مراکز کانون هرمزگان برگزار شد

وبینارتوجیهی مربی مسئولین مراکز فرهنگی هنری استان هرمزگان با بیان رویکرد سیاست ها و راهبردهای سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، اولین وبینار توجیهی مسئولین مراکز کانون هرمزگان روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، نعیم اسدی معاون فرهنگی واجرایی و فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس مسئول فرهنگی استان به صورت آنلاین برگزار شد.

وبینار توجیهی مسئولین مراکز کانون هرمزگان برگزار شد
در این وبینار ابتدا پشتکوهی ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: سال ۱۴۰۳ بسیار سالی مبارک خواهد بود زیرا با ماه رمضان هم بهار شده است.این ماه پر از خیر و برکت به همراه خود سالی پر از اتفاق های خوب و نوید بخش را به همراه خواهد داشت.
وی با بیان رویکردها و سیاست های کانون در سال جدید به سه محور اصلی برنامه های سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: همانطور که اطلاع دارید امسال با محوریت مرکز محوری، نوجوان محوری و مخاطب محوری به توسعه زیرساختی و پیشرفت ساحت های مختلف تربیتی پرداخته می شود تا مراکز به عنوان متولی فعال و موثر همه فعالیت ها و برنامه های کودک و نوجوان سطح شهر و استان معرفی گردد.
وی با تاکید به رویکرد نوجوان محوری در مراکز بیان کرد: حتما مکان مناسب و دنجی را برای نوجوانان اختصاص دهید و از فضاسازی های مناسب این گروه سنی استفاده کنید.و به بازطراحی فعالیت ها ویژه نوجوانان توجه کنید.
پشتکوهی از جمله به نکات برنامه ای سال ۱۴۰۳ به زیباسازی مراکز به عنوان یک مسئله مهم نام برد و به هویت بصری و شاداب سازی مرکز از طریق گل و گیاه اشاره کرد.
مدیرکل کانون هرمزگان توجه ویژه به ارزش های دینی ، آرمان های انقلاب و هویت های ایرانی اسلامی را به عنوان سیاست های ابلاغی و جدی کانون نام برد.

وبینار توجیهی مسئولین مراکز کانون هرمزگان برگزار شد
در ادامه معاون فرهنگی و اجرایی کانون هرمزگان ضمن توفیق روز افزون در سال جدید گفت: تهیه شناسنامه برای کارگاه های تخصصی در مراکز به جهت استمرار و ارزیابی اعضا در مراکز باید تهیه گردد.این کارگاه ها از طریق شناسایی هنرجویان شاخص با استعداد انتخاب و به دفتر استان معرفی گردد. وی به ثبت کارگاه ها در سامانه اوقات فراغت تاکید کرد.
وی همچنین پیوست رسانه ای کارگاه ها را به عنوان یک عامل تاثیرگزار در معرفی و اطلاع رسانی عمومی برنامه ها و فعالیت های هر مرکز دانست.
اسدی در پایان از مربیان خواست در پایان کارگاه ها نمایشگاهی از دست آورده های اعضا را به صورت شایسته در مراکز برپا کنند.

وبینار توجیهی مسئولین مراکز کانون هرمزگان برگزار شد
در پایان فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس مسئول فرهنگی استان ضمن آرزوی سالی توام با پویایی و ایده های نو در مراکز استان به اطلاع رسانی شیفت مراکز به شیوه مناسب با توجه به شعار و سیاست های کانون و پیش بینی برنامه ای شاخص هر مرکز تاکید کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =