کد خبر: 338614
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
ضیافت افطار "مهمانان کوچک رمضان" در یاسوج برگزار شد

به همت کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و ۲ یاسوج ضیافت افطار "مهمانان کوچک رمضان" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۲۰فروردین ۱۴۰۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر یاسوج در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور اعضای کودک ونوجوان و جمعی از مربیان برگزار شد.

  این برنامه به همت مراکز فرهنگی هنری یک و دو یاسوج  با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری از قبیل: قرائت قرآن کریم،  شعر خوانی، برپایی نماز جماعت روزه اولی‌ها و صرف افطار و شام میزبان کودکان و نوجوانان  روزه اولی در محل مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ یاسوج بودند.

حجت الاسلام علوی در جمع روزه اولی ها بارش لطف و مهربانی‌های خداوند را از جمله پذیرایی‌های این مهمانی معنوی عنوان کرد و گفت: شب‌های پربرکت و نورانی قدر، بسیار شگفت‌انگیز و جالب است و در روایات اسلامی ماه خدا و میهمانی امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند.

شایان ذکر است در این مراسم مدیرکل کانون استان ،مسئول حراست ،کارشناسان و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم معنوی حضور داشتند.

ضیافت افطار "مهمانان کوچک رمضان" در یاسوج برگزار شد

ضیافت افطار "مهمانان کوچک رمضان" در یاسوج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =