برگزاری کارگاه «حال خوش زندگی» به میزبانی مرکز شماره یک یاسوج

به گزارش آموزش مهارت رفتار جرأت‌مندی در کارگاه «حال خوش زندگی» ویژه اعضای نوجوان دختر در یاسوج برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه «حال خوش زندگی» با هدف بالا بردن اعتمادبه‌نفس اعضای نوجوان دختر، تقویت «نه گفتن» صریح به درخواست‌های نامناسب، یادگیری مهارت جرأت‌مندی و... با حضور مدیرکل کانون استان (مدرس کارگاه) ، کارشناسان ،مربیان مرکز فرهنگی هنری مرکز یاسوج  برگزار شد. 

سلیمان شهبازی با تأکید بر اهمیت برگزاری این نوع کارگاه برای نوجوانان گفت:کم کردن فاصله بین خانواده و مدرسه به عنوان یک ضرورت سبک زندگی سالم باید برای نسل جدید جدی گرفته شود. 

وی در ادامه افزود؛ یادگیری مهارت جرأت‌مندی به نوجوانان کمک می‌کند تا علاوه بر آشنایی با شیوه بیان محترمانه خواسته‌ها، احساسات و بهبود عزت‌نفس آن‌ها، قاطعیت بیان مخالفت در مقابل درخواست‌های نامتعارف همسالان خود را تقویت کنند و بر ترس و اضطراب پس از آن غلبه کنند.

شهبازی در ادامه اظهار داشت: نوجوانان دختر در این کارگاه «حال خوش زندگی» با ویژگی‌های رفتار کلامی و غیرکلامی، باور افراد در هرکدام از این سبک‌ها، دلایل و نتایج استفاده از هرکدام را شناختند و «نه گفتن» در شرایط مختلف به شیوه‌های متفاوت را آموزش دیدند.

 وی در پایان به نقش کانون در پرورش کودکان و نوجوانانی با روحیه شاد ، خلاق و با مهارت اشاره کرد و تابستانی با برنامه‌های ویژه و تعالی‌بخش برای کوکان ونوجوانان در همه مراکز استان را به کودکان و نوجوانان نوید داد.

گفتنی است این برنامه با حضور دانش آموزان ، اولیا تربیتی مدرسه ، مربیان و همچنین اولیا دانش آموزان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج برگزار گردید.

برگزاری کارگاه «حال خوش زندگی» به میزبانی مرکز شماره یک یاسوج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =