اجرای نمایش «گل باقالی و آلودگی صوتی» در مدرسه شهید رجایی تهران

نمایش «گل باقالی و آلودگی صوتی» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه در امتداد اجرای طرح «کانون مدرسه» در دبستان شهید رجایی شهر تهران اجرا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «گل باقالی و آلودگی صوتی» بر اساس متون درسی «آواز گنجشگ» و «آسمان آبی، هوای پاک» فصل دوم درس فارسی سوم و چهارم پایه سوم دبستان تولید شده است.

در خلاصه این نمایش آمده است: گل باقالی فرزند مبارک و طیاره خانوم متوجه می‌شود که خیمه تبدیل شده به کارخانه تولید آلودگی صوتی که مزاحمت‌های زیادی را برای او و دوستش قلی ایجاد کرده است، آنها تصمیم می‌گیرند تمام وسایلی را که در خیمه سروصدا می‌کند بدون اجازه جمع کنند، اما غافل از این‌که این کار آن‌ها مشکلات جدیدی را به خیمه اضافه می‌کند...

اجرای نمایش «گل باقالی و آلودگی صوتی» در مدرسه شهید رجایی تهران

عوامل نمایش «گل باقالی و آلودگی صوتی» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: بهناز مهدی‌خواه، مرشد: امیرحسین انصافی، کمانچه نواز: علی جباری، خیمه شب‌باز: بهناز مهدی‌خواه.

این نمایش در رویداد چهارشنبه‌های «کانون، تئاتر، مدرسه» مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی شده است و اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ در سطح مدارس و مراکز کانون شهر تهران همسو با طرح «کانون مدرسه» اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «گل باقالی و آلودگی صوتی» در مدرسه شهید رجایی تهران

نمایش «گل باقالی و آلودگی صوتی» در امتداد اجرای طرح «کانون مدرسه» روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دبستان شهید رجایی واقع در خیابان بهبودی تهران اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =