در راستای تحقق حقوق شهروندی و تقویت ارتباط بیواسطه میان مردم و مدیران دستگاههای اجرایی، سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشتماه ۱۴۰۳ با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱)، به صورت مستقیم پاسخگوی درخواستها، پیشنهادها و دغدغههای شهروندان بود.
در این ارتباط تلفنی دوسویه، مدیرکل کانون به سوالات و مطالبات فرهنگی خانوادهها، مربیان و علاقهمندان حوزه کودک و نوجوان گوش سپرد و در خصوص توسعه زیرساختها، بهبود خدمات فرهنگی و فعالیت کتابخانههای سیار در مناطق کمبرخوردار، راهنماییها و پیگیریهای لازم را انجام داد.
حضور مدیران در سامانه سامد، گامی در راستای تحقق دولت پاسخگو، شفافسازی عملکرد و تقویت سرمایه اجتماعی نهادهای فرهنگی است.