قدردانی مدیرعامل کانون از فعالیت‌های روابط عمومی و اموربین‌الملل

هم‌زمان با اعطای حکم مدیریت به محسن حموله مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، سید صادق رضایی مدیرعامل کانون از فعالیت‌های روابط عمومی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون، در سومین گردهمایی معاونان، مشاوران و مدیران ستادی و استانی کانون سراسر کشور در کرمان مدیر عامل کانون حکم محسن حموله را برای آغاز مدیریت بر مجموعه روابط عمومی و بین‌الملل کانون در اختیار وی قرار داد و در عین حال در سخنانی گفت در بخش روابط عمومی فعالیت‌های خوبی انجام شده است و افزایش میزان شناخت جامعه نسبت به کانون نتیجه صبر و حوصله و دانش مجموعه کارشناسان و کارکنان این مدیریت است.
 وی با اشاره به این‌که نشان دادن و دیده شدن از جمله آموزه‌های دینی ماست افزود: قرآن کریم به صراحت تاکید کرده است که اگر نعمتی به شما رسید آن را بیان کنید و به کتمان آن نپردازید و به همین دلیل باید همه‌ی مشاوران، معاونان و مدیران کانون در سراسر کشور با روابط عمومی همکاری کنند تا حق کانون آن گونه که شایسته است به جا آورده شود و فعالیت‌های تمامی واحدها انعکاس مطلوبی پیدا کند.
رضایی از این که مدیر جدید این مدیریت از درون مجموعه روابط عمومی انتخاب شده است اظهار خوشحالی کرد و در عین حال به قدردانی ار فعالیت های این مجموعه و پایگاه های اینترنتی کانون به ویژه نشریه الکترونیک پلاک 44 پرداخت.
مدیرعامل کانون تصریح کرد که این نشریه مقالات، گزارش‌ها، گفت و گو‌ها و بخش‌های جالب، جذاب و خواندنی را در اختیار همکاران ما قرار می‌دهد و لازم است که همه مجموعه کانون با آن همکاری کنند.
در این نشست متن حکم انتصاب محسن حموله نیز توسط سید مجتبی صدر مشاور مدیرعامل در امور استان‌ها خوانده شد.
سید صادق رضایی در این حکم به سوابق ارزشمند و مفید علمی و اجرایی حموله در طول سال‌ها خدمت در کانون اشاره و با تاکید بر اهمیت دو حوزه‌ی روابط عمومی و امور بین‌الملل در 8 بند جداگانه انتظارات خود را از مدیر جدید بازگو کرده است.
به روز رسانی، تعمیق و گسترش مستمر سایت کانون، برقراری ارتباط مستمر با رسانه‌های گروهی به منظور انعکاس اخبار و رویدادهای فرهنگی و هنری کانون در سطح جامعه، تهیه و تنظیم آمارها و اطلاعات لازم از فعالیت‌های بخش‌های مختلف تابعه کانون، فضاسازی و برگزاری مراسم مختلف جهت گرامی‌داشت ایام‌ا... و تهیه و تنظیم برنامه‌های لازم به منظور شناساندن فعالیت‌های کانون در خارج از کشور از جمله مهمترین انتظارات مدیر عامل از مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل است.
در همین حال رضایی بر ایجاد بانک اطلاعات به روز و جامع از وضعیت فرهنگی و هنری کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و اولویت‌بندی برقراری ارتباط کانون با آن‌ها،  از سازمان‌های فرهنگی در عرصه بین‌المللی و میزان اهمیت برقراری ارتباط کانون با آن‌ها،  از جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و بازارهای فیلم جهان و اولویت بندی حضور کانون در آن برنامه‌ها و از افراد فعال در عرصه فرهنگی و هنری و بین‌المللی جهت تبادل تجربیات فی‌مابین همچنین برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات لازم جهت عرضه محصولات کانون در نمایشگاه‌ها و بازارهای بین‌المللی داخلی و خارجی و طراحی و برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان ایرانی مقیم خارج از کشور از برنامه‌ها و تولیدات کانون تاکید کرده است.