افزایش منابع جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی

دبیرخانه جشنواره‌ی مشاعره و شعر خوانی رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران به منظور حمایت بیشتر از شرکت کنندگان این جشنواره، منابع موجود در این زمینه را افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیرخانه جشنواره‌ی مشاعره و شعر خوانی رضوی، 175 شعر جدید از منابع مرتبط با امام رضا(علیه‌السلام) تهیه و پس از ویرایش نهایی با عنوان سری دوم اشعار شعرخوانی رضوی در وبلاگ این جشنواره در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.
در عین حال از سوی این دبیرخانه، منابع موجود در اختیار رابطان جشنواره در سایر استان‌ها قرار خواهد گرفت تا شرکت کنندگان بتوانند با آمادگی هر چه بیشتر در جشنواره رضوی حضور یابند.
قاسم عزیززاده گرجی مدیر کل کانون مازندران اظهار داشت: توجه به ارتقای سطح کیفی در برگزاری این جشنواره از مهم‌ترین رویکردهایی است که مد نظر دبیرخانه این جشنواره است.
این مسوول با اظهار این مطلب که این کانون کارنامه‌ی درخشانی در برگزاری سه دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی داشته است ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی نیز در گسترش معارف رضوی و شعر و مشاعره نیز موفق عمل کند.
بر اساس این گزارش تاکنون 316 نفر در بخش مشاعره ثبت‌نام کرده‌اند و داوری مرحله‌ی مقدماتی این جشنواره از یکم تا 20 مرداد ماه انجام خواهد شد.
برگزیدگان این مرحله برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره در روز 23 شهریور دعوت خواهند شد.
در این میان علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این جشنواره تمایل خود را به شرکت در جشنواره از راه ارسال رایانامه به نشانی:mazandaran@kanoonparvaresh.com  یا از راه درج نظر در قسمت پیام‌های وبلاگ moshaere-razavi.blogfa.com اعلام کنند.