کارکنان و مربیان کانون پروزش فکری استان اردبیل در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند

کلیه‌ی مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به همراه ناهید اللهویردیزاده مدیر کل کانون در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

ددمنشی رژیم غاصب فلسطین اشغالی در کشتار جنو‌ن‌آمیز و ناباورانه‌ی کودکان و مردم بی‌دفاع غزه خون هر انسان با وجدان و بیداردل را به جوش آورد و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها کشاند تا توفنده‌تر از هر سال دیگر این جنایت‌های ضدبشری رژیم نامشروع فلسطین اشغالی را محکوم کنند.
 کودک‌کشی نزد تمام جوامع و ادیان امری مذموم و نکوهیده است و جنایتی غیرقابل بخشش محسوب می‌شود رژیم فلسطین اشغالی با این عمل ثابت کرد که به هیچ اصول و آیینی پایبند نیست و برای پیشبرد اهداف توسعه‌طلبانه خویش از دست‌زدن به هر گونه جنایت ابایی ندارد.
اعمال ضدبشری این رژیم باید نزد تمام مردم جهان و دلتمردان آن‌ها محکوم شود و مسببین این جنایت‌ها هم نباید از مجازات و محاکمه مصون بمانند، برای همین باید رفتار آن‌ها و کشتار و جنایاتشان در گستره‌ترین صورت محکوم شود، به همین منظور مربیان، کارشناسان و کارکنان کانون پرورش فکری استان اردبیل دوشادوش مردم روزه‌دار با حضور در راهپیمایی این جنایت‌ها را محکوم کردند.
در این راهپیمایی بسیاری از فرزندان مربیان و کارکنان کانون همراه والدین خود بودند که از سوی مدیرکل کانون استان هدیه دریافت کردند.
مربیان سایر شهرستان‌ها نیز به همراه اعضا در این راهپیمایی حضور یافتند.