کرمان، مقصد بعدی تریلی سیار نمایش کانون

تریلی سیار مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه سفرهای فصلی خود از 17 اردیبهشت میهمان کودکان کرمانی می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تریلی سیار نمایش که از روز سوم اردیبهشت با نمایش «شنل قرمزی» از شهر تاریخی سبزوار کار خود را آغاز کرده بود پس از اجراهای متعدد در شهرها و روستاهای مختلف استان‌های خراسان رضوی و جنوبی از روز 17 اردیبهشت وارد استان کرمان می‌شود.
بر اساس این گزارش این تریلی به مدت 4 روز تا 20 اردیبهشت نمایش «ماهی رنگین کمان» را به کارگردانی احمد تیموری را در شهرها و روستاهای مختلف استان کرمان برای کودکان اجرا خواهد کرد.
نمایش «ماهی رنگین کمان» برگرفته از کتاب «ماهی رنگین کمان و غار هیولاهای دریا» نوشته مارکوس فیستر ترجمه مرضیه شعاع هاشمی بوده که توسط انتشارات کانون منتشر شده است.
 این نمایش این‌گونه آغاز می‌شود که یکی از ماهی‌های برکه مریض می‌شود و ماهی رنگین کمان تصمیم می‌گیرد تا دارویی که برای مداوای گوژپشت ماهی است را از سرزمین هیولاها تهیه کند از اینجا سفر او آغاز می‌شود و...
در این نمایش احمد تیموری، سپیده زینعلی و سحر زینعلی ایفای نقش می‌کنند.
 بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روز 17 اردیبهشت کودکان شهر کرمان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر میزبان این گروه نمایشی خواهند بود.
هم‌چنین روز 18 اردیبهشت  گروه «ماهی رنگین کمان» در دو منطقه شهر رفسنجان برای کودکان این مناطق نمایش اجرا می‌کنند و در ادامه روز 19 اردیبهشت نیز میهمان کودکان مس سرچشمه و شهر پاریز  خواهند بود.
آخرین برنامه اجرایی این گروه در استان کرمان روز 20 اردیبهشت در شهرستان انار و منطقه مرکزی روستایی این شهرستان است تا پس از آن بر اساس برنامه‌ی تدوین شده در کتابچه به استان یزد سفر کنند.
گفتنی است پس از اجراهای نمایش در استان‌های کرمان و یزد، فارس و اصفهان مقصد‌های بعدی حرکت تریلی در فصل بهار امسال خواهد بود.