فراخوان شرکت در کارگاه‌‌های آموزش تئاتر مدرس آلمانی

فراخوان شرکت در کارگا‌ه‌های‌ آموزشی تئاتر سایه زیرنظر مدرسی از کشور آلمان از سوی مرکز ملی اسیتژ ایران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدرسان تئاتر کشور آلمان به مدت پنج روز از اول تا پنجم شهریور 95 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور خواهند داشت و در این مدت  دو روز نیز  اقدام به برپایی کارگاه آموزش تئاتر سایه به صورت رایگان خواهند کرد.
بر اساس این فراخوان گروه دو نفره‌ای که با هماهنگی بخش فرهنگی سفارت آلمان در ایران حضور خواهند یافت در این مدت علاوه بر برپایی کارگاه‌های ‌آموزشی در زمینه تئاتر سایه و چگونگی تولید آن در تئاتر کودک و نوجوان اجرای نمایش نیز خواهند داشت.
علاقه‌مندانی که در حوزه کارگردانی و عروسک‌گردانی تئاتر کودک و نوجوان فعالیت و دست کم دو کار سایه‌ای دارند، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ آموزشی فرم پیوست این خبر را تکمیل و به همراه نمونه کار خود بر روی لوح فشرده به همراه زندگی‌نامه کامل خود تا ششم مرداد 95 به دفتر مرکز ملی اسیتژ ایران در کانون ارسال کنند.
گفتنی است با توجه به محدودیت تعداد نفرهای شرکت کننده در کارگاه آموزشی، آثار در مرکز ملی استیژ ایران بررسی و با معیار نگاه خلاقانه‌تر و هوشمندانه‌تر، انتخاب خواهند شد.  

فرم تقاضای شرکت در کارگاه‌‌های آموزش تئاتر