پنجمین بازار ملی پویانمایی تهران آغاز شد

هم‌زمان با آغاز دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، پنجمین بازار ملی پویانمایی نیز با حضور شرکت‌ها و موسسه‌های عرصه انیمیشن کار خود را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این بازار که هر دو سال یکبار در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برپا می‌شود، فعالان انیمیشن ایران را با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه تولیدات پویانمایی به بازار داخلی و خارجی، همچنین آشنایی هر چه بیشتر فعالان این بخش با جدیدترین امکانات، تجهیزات و نرم‌افزارهای روز دنیا گردهم می‌آورد.
در بازار ملی این دوره 21 نهاد، دانشگاه و موسسه غرفه دارند. در این غرفه نهادها و موسسه‌هایی همچون آسیفا، دانشکده صدا و سیما، معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، شرکت خاک، دانشگاه سوره، دانشگاه هنر، دانشگاه تربیت مدرس، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شرکت فالنیک، شرکت رایموند مدیا، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه صبا، شرکت هورخش، مدرسه اینورس، شرکت مازستا، شرکت اشراق و شرکت بلو پنسیل برنامه‌های خود را به مخاطبان ارایه می‌کنند.
 گفتنی است؛ پنجمین بازار ملی پویانمایی روزهای 15 تا 19 اسفند 1395 در سالن تیمچه مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است.