آسمان آبی زمین پاک حق همه ما بچه هاست

همزمان با روز زمین پاک و هفته بهداشت، تعدادی از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با همکاری شهرداری شهرستان اقدام به جمع آوری زباله ها در سطح شهر نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در این ویژه برنامه ابتدا 40 نفر از اعضای گروه سنی الف در حالی که شعارهای مرتبط با روز زمین پاک را در دست داشتند؛ به همراه مادران خود از مرکز حرکت کرده و پس از عبور از خیابانهای اصلی شهر و در حالی که شعار "آسمان آبی زمین پاک حق همه ما بچه هاست"را سر می دادند در محل شهرداری دور هم جمع شدند.
در این برنامه که با همکاری و همراهی پلیس انتظامی و پلیس راهور اتفاق افتاد بعد از اجرای برنامه در سطح شهر، 35 نفر از اعضای گروه سنی (د ) نیز به همراه اعضای گروه سنی (الف) به مجموعه تفریحی شاه بلاغی رفتند و ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری به جمع آوری زباله‌ها پرداختند.
در پایان برنامه، مربیان از زمین پاک برای بچه ها قصهگویی کرده وبه معرفی آلاینده های شهری پرداختند و از بچه ها خواستند تا با انعکاس اهمیت این روز به خانواده ها از بزرگترهایشان بخواهند دست به دست هم داده تا در پاکتر نگه داشتن زمین کوشش کنند.