دفاع مقدس و ویژه برنامه‌های اعضای مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان

اعضای مراکز فرهنگی- هنری کانون سیستان و بلوچستان هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و نام ایثارگران این عرصه را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، اعضای مراکز فرهنگی- هنری کانون استان هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و نام ایثارگران این عرصه را گرامی داشتند.

هفته‌ی دفاع مقدس و هم‌زمانی آن با روزهای ماه محرم، یادآور حماسه آفرینی رزمندگان با تاثیر از قیام بزرگ کربلاست که با وجود گذشت سالیان، هنوز غبار فراموشی بر آن ننشسته و هر سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

امسال نیز اعضا و مربیان در مراکز فرهنگی- هنری استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌های گوناگون یاد و خاطره‌ی روزهای حماسه را گرامی داشتند که از آن جمله می‌توان معرفی شخصیت، وقایع و کتاب را نام برد که در قالب این فعالیت‌ها تعدادی از شهیدان و فرماندهان به اعضا معرفی شدند.

شعرخوانی و نوشتن متن ادبی در کارگاه ادبی فعالیت‌های دیگری بود که در کنار کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و نشریه دیواری همراه با اعضا، در این مراکز انجام شد.

برپایی نمایشگاه‌های کتاب، با موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه آثار اعضا و برگزاری مسابقه‌ی نقاشی هم در این روزها در مراکز ادامه دارد و اعضا با فرهنگ دفاع مقدس، بیش از پیش، آشنا می‌شوند.

پرواز بادبادک‌ها، حضور بر مزار شهیدان و غبار روبی از آن دیگر نشانه‌های قدرشناسی اعضا از کسانی است که جان خویش را در راه آرمانشان فدا کردند.

گفتنی است مراکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک ایرانشهر، شماره‌ی یک زابل، دَلگان و شماره‌ی یک خاش برگزارکنندگان این ویژه برنامه‌ها بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =