هفته‌ی دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری کانون سیستان و بلوچستان

مراکز فرهنگی- هنری کانون سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه‌هایی هفته‌ی دفاع مقدس را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی- هنری کانون استان با برگزاری ویژه برنامه‌هایی هفته‌ی دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در روزهایی که با نام حماسه و دلاوری شناخته می‌شود، مربیان و اعضای مراکز کانون نیز با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی یاد و خاطره‌ی دلاوران این سرزمین را گرامی می‌دارند.

همکاران در مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی دو ایرانشهر با ویژه برنامه‌ای با عنوان حدیث عشق و فضاسازی مرکز خود، حال و هوای دفاع مقدس را برای اعضا بازسازی کردند و در کنار آن فعالیت‌هایی چون قصه گویی، سرود، معرفی شخصیت و کتاب و مسابقه‌ی نقاشی برای اعضا برگزار کردند.

مربیان مرکز بُنجار نیز با انجام فعالیت‌های کاغذ و تا، معرفی کتاب، کاردستی و نشریه دیواری اعضا را با بخشی از ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کردند. آنان هم‌چنین با حضور در مدارس، فعالیت‌هایی با مشارکت دانش آموزان انجام دادند.

مربیان مراکز سیار روستایی و پستی زابل هم تعدادی از اعضا را به دیدن نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در شهر زابل بردند و پس از آن در حرکتی شایسته با حضور در گلزار شهیدان، غبار از مزار این نامداران زدودند.

در مرکز شماره‌ی دو خاش مربیان در مدارس حضور یافتند و با معرفی ایام و وقایع و کتاب، نمایش خلاق، برپایی کارگاه‌های کاردستی و نقاشی، دانش آموزان را با تلاش‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس آشنا کردند. غبار روبی از مزار شهیدان دیگر فعالیت ارزشمند این مربیان به همراه اعضا و دانش آموزان بود.

مرکز شماره‌ی دو زابل نیز میزبان اعضا در انجام فعالیت‌هایی نظیر نقاشی، کاردستی، ساخت ماکت، معرفی شخصیت و کتاب، قصه گویی و نقاشی با موضوع دفاع مقدس بود.

در مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک زاهدان هم نمایشگاه علمی- پژوهشی در کنار نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا در روزهای دفاع مقدس برای بازدید کنندگاه دایر بود.

مربیان در مرکز شماره‌ی پنج زاهدان نیز میزبان دانش آموزان مدارس بودند و فعالیت‌هایی چون قصه گویی و نقاشی انجام دادند و کارگاهی نیز با عنوان " دشمن شناسی " برای آنان برگزار کردند.

معرفی شخصیت و وقایع، معرفی کتاب " دا "، هم‌خوانی کتاب، نقاشی، سفال، قصه گویی و شعر خوانی از جمله فعالیت‌های مربیان مرکز مجتمع برای دانش آموزانی بود که در یکی از روزهای هفته‌ی دفاع مقدس در مرکز حضور یافته بودند.

مربیان این مرکز هم‌چنین از احمد حاجی حسین‌زاده، همکار رزمنده و جانباز اداره، در کاری ستودنی تقدیر کردند.

اعضای مرکز میرجاوه نیز شاهد فعالیت‌هایی چون معرفی وقایع و ایام، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری کارگاه شعر خوانی و نقاشی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =