انتقال مفاهیم و ارزش های دینی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه بسیار ضروری است

هم‌زمان با آغاز هفته‌ی ملی کودک رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان باحضور در مدرسه ناشنوایان پیوند انتقال مفاهیم وارزش‌های دینی را نیازهای ویژه در کودکان ونوجوانان دانست.

به گزارش رابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری استان هرمزگان همزمان با هفته گرامی‌داشت ناشنوایان مراسمی در سالن دبستان ناشنوایان پیوند  برگزار شد.

در این مراسم که شهباز بارانی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان، کارشناسان و مدیران مدارس شهر بندرعباس حضور داشتند کانون فراگیر بندرعباس با اجرای کارگاه نقاشی با موضوع عاشورایی و کارگاه اوریگامی در اجرای این مراسم مشارکت کرد.

بارانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم هفته گرامی‌داشت ناشنوایان را تبریک گفت .

وی با اشاره به اجرای موفق سرود دانش آموزان ناشنوا به زبان اشاره با موضوع عاشورا این موفقیت را نتیجه تلاش مربیان و معلمان در تربیت دینی آن‌ها دانست.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: همان‌گونه که آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه مهم است توجه به مسایل تربیتی آنان نیز ضروری است.

بارانی خواستار انتقال مفاهیم و ارزش های دینی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از ارتباط صمیمانه‌ی کانون فراگیر بندرعباس با مدارس استثنایی بهترین مکان برای کشف و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه را کانون دانست.

بارانی ضمن ارزیابی مثبت ارتباط کانون و مدارس استثنایی به مدیران مدارس توصیه کرد این ارتباطات را گسترش دهند.

اجرای نماهنگ عاشورایی،قصه گویی با زبان اشاره با موضوع فرهنگ حسینی و اجرای پرورش حس شنوایی از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =