عضویت رایگان کودکان خوزستانی در مراکز کانون به مناسبت هفته ملی کودک

هم‌زمان با آغاز برنامه‌های هفته ملی کودک در 30 شهر استان خوزستان، عضویت کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، 63 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون سراسر استان خوزستان از امروز به مناسبت هفته ملی کودک، از 15 تا 21 مهرماه کودکان و نوجوانان خوزستانی را رایگان عضو می‌کنند.

بر اساس این گزارش خانواده‌های خوزستانی می‌توانند با مراجعه به یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رفیع، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان، اروندکنار، منیوحی، کارون و هفتکل کودکان و نوجوانان 6 تا 17 سال خود را در این مراکز رایگان ثبت‌نام کنند.

آدرس و تلفن تمامی مراکز کانون خوزستان در سایت این نهاد فرهنگی به آدرس http://www.kanoonnews.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=161&Id=240948

 در دسترس عموم قرار دارد و خانواده‌ها می‌توانند جهت مشاهده نزدیک‌ترین مرکز فرهنگی هنری کانون به محل سکونتشان به این آدرس مراجعه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 63 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش گفتنی است: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک ۱۵ مهرماه با شعار «هر کودک نشانی خداست...» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان آغاز شده است و تا 21 مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =