کد خبر: 273207
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
این خانه با کودکان زیباست

همزمان با فرارسیده روز جهانی و هفته ملی کودک مرکز اسفراین میزبان کودکان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، زهره عباس ابادی مسئول مرکز اسفراین با بیان این که از ابتدای هفته کودک مرکز از هیاهوی کودکان لبریز شده است، گفت: مراکز کانون خانه بچه هاست ، با بچه ها این خانه زیباتر میشود  و هفته کودک بهانه است تا این زیبایی دو چندان شود

وی تعامل مدارس با کانون را بسیار سازنده  دانست و افزود هفته ملی کودک فرصتی است تا همه در کنار هم تلاش کنیم  لحظه هایی شاد و مفرح برای کودکان به ارمغان بیاوریم .

زهره عباس آبادی با اشاره به این که بسیاری از مدیران و معلمان مدارس ضرورت پرداختن به مسائل فرهنگی در درک می کنند افزود همین امر باعث شده است تا زمان هایی مثل هفته ملی کودک سیل درخواست برای حضور در کانون افزایش یابد به نحوی که نتوانیم پذیرای همه ان ها باشیم.

وی اشنایی کودکان با کانون و فعالیت های آن را یکی از برنامه های مرکز در این هفته اعلام کرد و گفت: در این هفته سعی می شود تا کودکان در برنامه های محوری مرکز شرکت کنند تا از نزدیک با ان اشنا شوند.

مسئول مرکز اسفراین عضویت رایگان را کی از بهترین سیاست های کانون  دانست و تصریح کرد: کودکان از این فرصت استفاده می کنند تا همچنان از برنامه های مرکز استفاده کنند.

گفتنی است تا کنون دانش آموزان  بیش از 10 مدرسه و پیش دبستانی شهرستان با حضور در مرکز اسفراین از برنامه ی فرهنگی نظیر نمایش فیلم، کاردستی، بازی های بومی محلی،کتابخوانی،قصه گویی و کلاس های مختلف مرکز استفاده کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =