باید به شعار ما می توانیم باور داشت

امام جمعه شهرستان قشم در جمع برگزیدگان مسابقات کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم گفت: باید با اعتماد به نفس و انس با کتاب، شعار "ما می توانیم" را باور داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در دیدار با برگزیدگان مسابقات کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم، دوران کودکی و نوجوانی را زیربنای سنین بعد دانست و افزود: خمیر مایه فکری و شخصیتی افراد در دوران کودکی و نوجوانی شکل می گیرد.

جوکار  افزود: متفکر بودن انسان از تاکیدات خداوند متعال است و اندیشیدن زندگی انسان را متحول می‌کند.

وی  ابراز داشت: در واقعه عاشورا لحظه ای اندیشیدن به نتایج اعمال، حُر از سپاه کفر به سپاه اسلام و از قعر جهنم به بهشت رساند.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه پرورش فکر، ابتکار، پیشرفت و توفیق در کارها را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: تفکر و پرورش فکر عبادت است چرا که موجب شناخت پروردگار و عبادت بیشتر می شود.

امام جمعه قشم با توصیه به اعتماد به خدا، خدایی بودن افکار، اعتماد به نفس و انس با کتاب گفت: باید شعار ما می توانیم را باور داشت و با تحقیق و پژوهش به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای سوالات موجود در ذهن بود.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با اعلام آمادگی کامل جهت حمایت و یاری رسانی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیان کرد: در مسائل تربیتی و برای حصول پیشرفت مطلوب، رعایت ادب و احترام بویژه در برابر والدین و معلمین بطور جد مد نظر باشد.

در ادامه امام جمعه قشم با اهداء هدایایی از برگزیدگان مسابقات کشوری و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =