اختتامیه نمایشگاه ” نقاشان ریزنقش“ در مشگین‌شهر برگزار شد

اختتامیه نمایشگاه نقاشی «نقاشان ریزنقش» با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

برنامه اختتامیه نمایشگاه نقاشی «نقاشان ریزنقش» با حضور هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل و جمعی از مسئولان شهرستانی، پدران و مادران و فرهنگیان به اجرا درآمد.

این نمایشگاه که به همت نرگس پورعلی مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشکین‌شهر دایر شده بود، بیش از ۱۸۵ اثر نقاشی با فن‌های متفاوت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت و تعدادی از آثار نقاشی دیگر مربی هنری کانون سولماز کاظم نژاد نیز در این مجموعه به نمایش درآمد.

اعضای کانون طی این ویژه‌برنامه با قرائت قرآن توسط (اسرا بدلی) اجرای دکلمه و خوش‌آمد گویی توسط آیلا نجف اوغلی و اجرای زنده نقاشی روی بوم توسط (اسرا بدلی و آرمیتا شجاع وند) گوشه‌ای از مهارت‌های هنری و فرهنگی خود را به معرض دید شرکت‌کنندگان در این مراسم گذاشتند.

مدیرکل کانون استان، معاون فرماندار و نرگس پورعلی نیز طی سخنرانی، با تشریح اهمیت هنر در زندگی کودک و اهمیت کودک در جامعه مباحثی را مطرح نمودند.

لوح سپاس و هدیه مدیرکل کانون استان و نیلوفر صفروند مسئول مراکز کانون شهرستان به نرگس پورعلی و هدایایی که توسط مسعود عطایی بخشدار شهرستان تهیه‌شده بود به هنرمندان کودک و نوجوان اعطا شد.

در پایان، از معصومه رحیم زاده مربی مسئول مرکز یک کانون مشگین‌شهر به‌عنوان مجری برنامه از طرف بخشدار شهرستان تقدیر به عمل آمد.

بازدید از نمایشگاه توسط میهمانان برنامه پایان‌بخش این مراسم بود.

شایان‌ذکر است، نمایشگاه ”نقاشان ریزنقش“ به‌عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی نقاشی کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر و به مناسبت هفته ملی کودک روز ۱۷ مهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان این شهرستان افتتاح شد و با شعار «هر کودک نشانی خداست ...» در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =