کد خبر: 273573
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
همزمان با هفته ملی کودک در شلمزار

ویژه برنامه افتتاحیه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شلمزار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: زهرا بابادی مسئول مرکز فرهنگی هنری شلمزار از برگزاری همایش (کودک نشانی خدا است...) در هفته ی ملی کودک خبر داد.

وی با اشاره به جلب توجه افکار عمومی به اهمیت دوران کودکی و نیازها و خواسته های کودکان جامعه افزود: این جشن با هدف توجه بیشتر به قشر کودک به عنوان قشری تاثیر گذار در جامعه برگزار شد.

زهرا بابادی در این باره افزود: در این همایش که با حضور مسئوولان شهرستانی و دانش آموزان برگزار شد نمایشگاهی از آثار هنری ، فرهنگی و ادبی کودکان و نوجوانان به منظور به نمایش گذاشتن توانمندی های این قشر افتتاح شد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شلمزار اجرای سرود نشانه های خدا، اجرای مسابقه و بازی، اجرای سرود عاشورایی، قرائت شعر و... را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه توسط کودکان از دیگر طرح های هدفمند کانون برای ایجاد خود باوری در کودکان است که نمونه ای از آن در روز کودک به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است هفته ملی کودک از 15 الی 21 شهریور ماه با شعار «هرکودک نشانی خداست» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای برنامه های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی در حال برگزاری است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =