کد خبر: 273683
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
مسوولان نیشابور روزجهانی کودک را گرامی داشتند

مسوولان نیشابور هم‌زمان با روزجهانی کودک و هفته ملی کودک در مرکز شماره ۳ کانون نیشابور حضور یافته و به کودکان و نوجوانان این روز را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با روزجهانی کودک و در شانزدهمین روز از فصل پاییز، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره۳ نیشابور میزبان جمعی از مسوولان شهری بود و آنان ضمن آشنایی با فعالیت‌های کانون به طور ویژه این روز را گرامی‌داشتند.

زهره اکبرآبادی گفت: هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است تا مسوولان ضمن آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون که در حوزه کودکان و نوجوانان انجام می‌دهد، با بچه‌های شهر دیدار کنند و از نزدیک پای درد دل‌ آنان بنشینند و با آگاهی از خواسته‌های کوچک اما شدنی آنان  تلاش کنند تا دنیایی دوست‌داشتنی برای کودکان فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت و در ادامه ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ملی کودک، در نخستین روزهای این هفته مرکز فرهنگی هنری شماره۳ نیشابور میزبان سرپرست شهرداری نیشابور، فرمانده سپاه، رییس کمیسیون مالی وعضو شورای اسلامی شهر و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش این شهرستان بود و آنان توانستند با فعالیت‌های کانونی که در راستای پرورش خلاقیت و استعدادیابی کودکان و نوجوانان انجام می‌شود از نزدیک آشنا شوند ...

اکبرآبادی یادآورشد: همچنین برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان دبستان «شهید الیشه» در سالن این مرکز و نمایش فیلم «هم‌نشین» که یکی از تولیدات کانون به حساب می‌آید باعث شد والدین با اشتیاق کودکان خود را در این مرکز عضو کنند تا ضمن همکاری و ارتباط بیشتر والدین با مربیان کانون، از خدمات فرهنگی این مجموعه بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =