کامیونت سیار نمایش کانون مازندران راه‌اندازی می‌شود

طرح راه‌اندازی کامیونت سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری مازندران به تصویب رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این طرح در چهارمین نشست این کارگروه که با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران مطرح و پس از بررسی‌های لازم به تصویب رسید.

یونسی در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی‌هنری برای کودکان و نوجوانان گفت: کامیونت تئاتر سیار کانون می‌تواند با اجرای برنامه‌ها و نمایش‌های متنوع در مناطق شهری و روستایی استان مازندران موجب نشاط و امید بیشتر در میان بچه‌ها شود.

هم‌چنین مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز استفاده از ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و برنامه‌های این مجموعه‌ی فرهنگی در روستاها و شهرهای مازندران را در ایجاد نشاط و امید  بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

محمدعلی یزدان‌شناس سرپرست کانون پرورش فکری مازندران نیز در چهارمین نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری مازندران در باره این طرح گفت: با راه‌اندازی این کامیونت علاوه بر ارایه خدمات فرهنگی‌هنری به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌تر برخوردار استان مازندران به رشد و ارتقای تئاتر و هنرهای نمایشی نیز در این استان کمک می‌کند.

در این نشست هم‌چنین علاوه بر کامیونت سیار نمایش کانون طرح «تحول سلامت» دانشگاه علوم پزشکی نیز تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =