نشست مدیرکل کانون استان قزوین با مسوولان شریفیه

با هدف سامان‌دهی و بهبود موقعیت شهری مرکز فرهنگی و هنری شریفیه، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در نشستی با مسوولان این شهر شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 27 مهر 96،"مژده اروجی" مدیرکل کانون استان قزوین در نشستی با جمعی از مسوولان شهر شریفیه، در زمینه رفع مشکل پروانه ساخت و بهبود موقعیت شهری مرکز فرهنگی و هنری شریفیه به رایزنی پرداخت.

در این نشست که با حضور " دکتر حسین هاشمی  " شهردار شریفیه، حجت الاسلام احمد قدوسیان "رییس شورای شهر شریفیه "، جمعی کارشناسان کانون و همچنین مربی مسوول مرکز شریفیه در شهرداری شریفیه برگزار شد، اروجی در ادامه برشمردن شماری از موفقیت اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه و تبیین جایگاه کانون در بالندگی اندیشه و هنری کودکان و نوجوانان، برخی مشکلات عمرانی مرکز فرهنگی و هنری شریفیه را مطرح و خواستار پشتیبانی مسوولان این شهر برای بهره مندی بیشتر بچه‌ها از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز شد.

درادامه شهردار و رییس شورای شهر همراه با قدردانی از فعالیت‌های نو و خلاقانه مرکز فرهنگی و هنری شریفیه و تبریک افتخارات اعضای این مرکز به منظور حل مسائل، پیشنهاد مشارکت فرهنگی کانون و شهرداری را مطرح کردند که با موافقت مدیرکل کانون، زمینه انعقاد یک تفاهم نامه فرهنگی فراهم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =