بازدید بیش از 40 هزار نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها از غرفه‌های کانون در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی از استقبال گسترده مخاطبان و بازدید 40 هزار نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها از غرفه‌های کانون در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه مخاطبان فعالیت‌های کانون استقبال گسترده‌ای از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا شده در این غرفه‌ها کردند.

وی تبیین اهمیت مطالعه و کتابخوانی را محور اصلی تمامی این فعالیت‌ها عنوان و در عین حال تصریح کرد: بیش از 8 هزار جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان در این نمایشگاه از طریق غرفه‌های کانون عرضه‌شد و این میزان از استقبال نشان از تاثیرگذاری فعالیت‌های انجام شده دارد.

مدیر کل کانون، برپایی غرفه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، معرفی کتابخانه سیار، اجرای نمایش عروسکی بر رویس کامیونت سیار، اجرای مسابقات متنوع و نیز عرضه جدیدترین کتاب‌ها، سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های فکری را از برنامه‌های اجرا شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز طی روزهای 2 الی 7 آبان برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =