کانون نقش تاثیرگذاری در تربیت کودکان و نوجوانان خلاق و متعهد دارد

دکتر سعیدی نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر و عضو کمیسیون فرهنگی و اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بر نقش تاثیرگذار کانون در تربیت کودکان و نوجوانان خلاق و متعهد برای آینده میهن اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، دکتر سعیدی در این بازدید با اشاره بر ضرورت توجه به ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون و تلاش برای رشد فعالیت‌های فرهنگی هنری در حوزه کودک ونوجوان و ضرورت حمایت از استعدادهای شناسایی‌شده، بر آمادگی کمیسیون فرهنگی مجلس برای پیگیری مطالبات کانون در زمینه افزایش مراکز، جذب نیروی انسای و افزایش اعتبارات کانون در بودجه سال 97 تاکید کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اصل 90 مجلس شورای اسلامی پرورش نسل خلاق و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ضرورتی بسیار مهم عنوان کرده و از تلاش‌های کانون دراین زمینه قدردانی  کرد.

دکتر سعیدی همچنین با حضور در مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون با تاکید بر استاندارد بودن این تولیدات و اعتماد خانواده‌ها به این محصولات بر توسعه مراکز فروش تولیدات کانون اعم کتاب و بازی‌های فکری و سرگرمی‌های سازنده در سراسر استان برای تسریع و تسهیل دسترسی خانواده‌ها تاکید کرد و خواستار آن شد تا با همکاری و مساعدت شهرداری کلانشهر تبریز و دیگر مسئولان استانی زمینه این توسعه فراهم شود.

در این بازدید هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده ارائه کرد.

وی افزایش مراکز فرهنگی هنری سیار و پستی کانون  در سطح استان، توجه به رشد کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تعمیق این فعالیت‌ها به ویژه در نقاط محروم  را از اولویت‌های کانون استان دانست.

یوسف‌زاده ایجاد مرکز تخصصی علوم و نجوم در تبریز و تجهیز و توسعه تنها سالن اختصاصی سینما و تاتر کودک در تبریز را از جمله برنامه‌های کانون آذربایجان شرقی عنوان کرد.

بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع کانون تبریز از جمله کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان و مرکز نجوم این مجتمع از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =