کد خبر: 274071
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
سامانه‌ی پرونده‌ی آموزشی کارکنان کانون راه‌اندازی شد

سامانه‌ی دسترسی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پرونده‌ی آموزشی‌ راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این سامانه دارای سه بخش مدیریت یک‌پارچه آموزش، فراگیران و یادگیری الکترونیکی است که سامانه‌ی مدیریت آموزش و یادگیری الکترونیکی ویژه اداره‌کل و کارشناسان آموزش و پژوهش است و تمامی امور آموزشی از طریق این دو سامانه پی‌گیری و اجرا خواهد شد.

بر اساس این خبر، سامانه‌ی فراگیران، ویژه‌ی پرونده‌ آموزشی تمامی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بستری پویا برای مشاهده، اطلاع و ارتباط آن‌ها با فرآیندهای حوزه آموزش را فراهم می‌کند.

این سامانه با همکاری دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری و اداره کل آموزش و پژوهش کانون در قالب نرم‌افزار تحت وب طراحی شده و امکان استفاده از آن با نام کاربری و رمز ورود امکان‌پذیر است.

بر همین اساس کارکنان این مجموعه برای اطلاع از پرونده آموزشی خود و سایر امکانات این بخش می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی kpf.ir وارد سامانه فراگیر آموزش شوند و شناسنامه آموزشی خود را مشاهده کنند.

هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند در این بخش از امکانات دیگری از قبیل درخواست آموزش، کتاب‌خانه‌ی الکترونیکی، اخبار اداره‌کل آموزش و پژوهش، برگزاری دوره‌های آموزشی، فراخوان‌ها و ارزیابی‌ها و... نیز استفاده کنند.

کارکنان علاقه‌مند برای دریافت نام کاربری و رمز ورود خود به منظور استفاده از این سامانه می‌توانند در ستاد مرکزی و استان‌ها با کارشناسان حوزه آموزش آن مدیریت یا اداره‌کل تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =