کد خبر: 274626
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
با هم بخوانیم

در هفته کتاب و کتاب‌خوانی نشست صمیمی والدین و اعضای کتاب‌خوان با عنوان «با هم بخوانیم» در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون نیشابور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی میزبان تعداد قابل توجهی از اعضا کتاب‌خوان و مادرانشان بود.  

معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: این نشست در هفته کتاب و کتاب‌خوانی و در بیست‌وپنجمین روز از آبان‌ماه با حضور بیش از ۳۰ عضو کتاب‌خوان به همراه والدینشان برگزار شد.

احسانی‌پناه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مادران اعضا از این طرح افزود : «با هم بخوانیم» یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده مرکز به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بود که با توجه به همراهی خوب اعضا و خانواده‌هایشان امیدواریم در طول سال استمرار داشته باشد.

مسوول مرکز شماره۱ نیشابور ادامه داد :در این نشست که به صورت کارگاهی و با مشارکت والدین برگزار شده بود، ضمن معرفی فعالیت‌های کتاب‌محور کانون و تأثیر آن در پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان از آنان خواستیم با توجه به علاقه خود، کتابی را از قفسه انتخاب کنند.

پس از اولین مرحله که انتخاب کتاب بود، والدین آن را مطالعه و کتاب را به سایر گروه‌ها معرفی می‌کردند و در رابطه با محتوا و مضمون کتاب با یکدیگر گفتگو کردند و علاوه بر ایجاد صمیمیت میان خانواده‌ها، معرفی کتاب که یکی از فعالیت‌های اصلی کانون است، با شیوه‌های خلاقانه انجام شد.

احسانی‌پناه خاطرنشان کرد : استقبال مادران اعضاء از این طرح به‌گونه‌ای بود که خود پیگیر برگزاری جلسات بعدی این نشست‌ها بودند.

این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان با همکاری و هم‌یاری والدین اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =