شهرام شفیعی نویسنده و طنزپرداز کودک و نوجوان به خوزستان می‌آید

شهرام شفیعی نویسنده و طنزپرداز کودک و نوجوان برای شرکت در نشست ادبی دو پنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خوزستان سفر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در روز نخست نشست ادبی دو پنجره که به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری خوزستان در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز برگزار خواهد شد؛ در پنجره‌ی اول، مجموعه پنج‌جلدی "جزیره بی‌تربیت‌ها" با حضور اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون شهرهای اهواز، اندیمشک، شوش، مسجدسلیمان، گتوند، رفیع و شهرام شفیعی نویسنده این کتاب نقد و بررسی می‌شود.

در پنجره دوم این نشست نیز اعضا شرکت‌کننده آثار ادبی خود را خوانش خواهند کرد و شهرام شفیعی نویسنده و طنزپرداز کودک و نوجوان این آثار را نقد و بررسی می‌کند.

آخرین برنامه روز نخست حضور این نویسنده در اهواز شرکت در نشست آموزشی مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان است که با موضوع بررسی محورهای طنز در ادبیات کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

 بر اساس این گزارش دومین روز نشست ادبی دو پنجره استان خوزستان، 13 آذرماه در آبادان برگزار خواهد شد و در این نوبت نیز ابتدا اعضا و مربیان کانون شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار، منیوحی و شادگان به نقد و بررسی مجموعه پنج‌جلدی "جزیره بی‌تربیت‌ها" خواهند پرداخت و در ادامه شهرام شفیعی نویسنده و طنزپرداز کودک و نوجوان آثار خوانش شده‌ی اعضا را نقد و بررسی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =