فعالیت سه مرکز فرهنگی‌هنری کانون در زنجان آغاز شد

فعالیت‌های یک مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، یک کتاب‌خانه سیار شهری و فروشگاه عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت شهرداری در شهر زنجان آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز فرهنگی‌هنری شماره شش کانون زنجان در پارک بانوان این شهر راه‌اندازی شده و قرار است علاوه بر ارایه خدمات فرهنگی‌هنری به کودکان و نوجوانان به مادران علاقه‌مند نیز در حوزه کتاب‌خوانی خدماتی ارایه کند.

هم‌چنین دومین کتاب‌خانه سیار شهری کانون زنجان که با تجهیز یک اتوبوس شهری فعالیت خود را آغاز کرده از این پس در مناطق کم‌برخودار شهری از قبیل: شهرک‌های بهارستان، لاله، پونک و گلشهر به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند خدمات فرهنگی و هنری ارایه خواهد کرد.

راه‌اندازی پنجمین فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ‌سرای زندگی زنجان گشایش یافت.

مسیح‌الله معصومی شهردار زنجان در آیین آغاز فعالیت این مراکز گفت: باید بپذیریم که اگر می‌خواهیم یک جامعه پیشرفته داشته باشیم و رفتارهای فرهنگی را در مجموعه شهری شاهد باشیم چاره‌ای جز تاکید و توصیه بر کتاب و کتاب‌خوانی نداریم.

محمدنقی صالحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز در این مراسم ضمن اشاره به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون، هدف از راه‌اندازی این مجموعه‌ها را ارتقای بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود در مجموعه فرهنگسرای زندگی عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =