کد خبر: 275529
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
تولایی «درخت عاشق پرنده است» را در اسفراین امضاء کرد

جشن امضای کتاب« درخت عاشق پرنده است» با حضور حسین تولایی شاعر کودک ونوجوان در مرکز فرهنگی هنری اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  خراسان شمالی در آخرین ایستگاه  از برنامه ی جشن امضای کتاب، حسین تولایی شاعر خوب کشور مان با کتاب «درخت عاشق پرنده است» در مرکز اسفراین برگزار شد.

«زهره عباس ابادی» مسئول مرکز  اسفراین با اعلام این که ارتباط مستقیم اعضا با نویسندگان کتابهای خودشان یکی از اهداف این برنامه  است  افزود علاوه بر کودکان و نوجوانان عضو کلاس های ادبی مرکز کارشناسان هنری و ادبی و مربیان  ادبی مراکز کانون استان نیز حضور داشتند

وی نقد را یکی از رویکردهای اصلی در مواجهه با محصولات فرهنگی و هنری عنوان کرد وافزود اعضای شرکت کننده در مواجهه ای مستقیم نظرات وخواسته های خودرا از کتاب هایی که برایشان نوشته می شود اعلام کردند.

مسئول مرکز اسفراین با اشاره به اینکه شعر خوانی یکی از بخش های  مهم برنامه امضای کتاب بود گفت : ابتدا حسین تولایی شاعر« درخت عاشق پرنده است»  شعرهایی از همین مجموعه و دیگر مجموعه های خود را قرائت کرد و  در ادامه تعدادی از اعضا به نمایندگی از بقیه اعضائ سروده هایشان را برای حاضران قرائت کردند .

عباس ابادی با اعلام اینکه امضای کتاب مهم ترین بخش این برنامه بود افزود حسین تولایی  شاعر پرنده ها « کتاب  درخت  عاشق پرنده است» رابرای شرکت کنندگان  امضا کرد ودر اختیار علاقه مندان به شعر قرار داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =