تقدیر از پژوهشگران کانون پرورش فکری استان اصفهان

نشست تخصصی بررسی آثار پژوهشی و اقدام پژوهی ویژه اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تقدیر از پژوهش گران برتر کانون استان با حضور مدیر کل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، تحقیق و پژوهش درباره موضوعت مختلف علمی از جمله فعالیت های مستمر کانون می باشد و در همین راستا 60 اثر از 23 مرکز فرهنگی هنری کانون استان به واحد آموزش و پژوهش کانون اصفهان ارسال شد.

از میان این 60 اثر که توسط 80 کودک و نوجوان تهیه شده بود، پانزده اثر در مرحله استانی انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه یافتند که در این مرحله نیز 2 اثر از مربیان و اعضای کانون به عنوان برگزیده انتخاب شدند. در بخش مقاله‌ها عطیه آقا حسینی مسوول مرکز شماره سه کانون استان اصفهان با عنوان «نمایش و نقد فیلم‌های امور سینمایی کانون و تفکر» به عنوان برگزیده معرفی شد. هم‌چنین داوران بخش اقدام‌پژوهی فاطمه قاسمی مربی فرهنگی مرکز خمینی شهر اصفهان را  نیز شایسته تقدیر معرفی کردند.

در بخش اعضا نیز 6 گروه از اعضای نوجوان مراکز خمینی شهر، شماره 6، محمدآباد، شماره سه، چرمهین و شماره 12 به عنوان گروه های برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند.

در این ویژه برنامه از تمامی 60 اثر ارسالی از سوی مراکز کانون استان تقدیر به عمل آمد.

هم چنین سه کارگاه "پژوهش با کودک و نوجوان" ،"اقدام پژوهی" و "پژوهش برای کودک و نوجوان" نیز با حضور مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری برگزار شد.

برای مشاهده‌ی اسامی برگزیدگان و تقدیرشدگان نهمین دوره‌ی برنامه‌های پژوهش کانون اینجا را کلیک کنید.

جهت مشاهده گزارش کامل تصویری برنامه تقدیر از پژوهشگران کانون پرورش فکری استان اصفهان کلیک کنید.







ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =