برگزاری ویژه‌برنامه « دعایی برای تو»

اعضا و مربیان مرکز شماره ۳۱ کانون استان تهران، در جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) ویژه‌برنامه «دعایی برای تو» را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این ویژه‌برنامه که باهدف شکرگزاری از نعمت‌های الهی و دعا در تعجیل فرج امام مهدی عجل الله تعالی فرجه هم‌زمان با میلاد مسعود امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، بیش از ۵۰ عضو کودک و نوجوان و تعدادی از والدین حضور داشتند.

گفتنی است محمد علیپور مطلق مربی مسئول مرکز اسلامشهر یک، یکی از میهمانان این برنامه بود که با اجرای قصه‌گویی‌ با گویش لری، حاضران را میهمان قصه‌ای با عنوان «سزای نیکی» کرد.

در این برنامه محسن هادی زاده عضو نوجوان آیاتی از قرآن مجید را در بخش آغازین برنامه قرائت کرد و مهدیس مهدوی غزلی از دیوان حافظ را برای میهمانان خواند.

از دیگر بخش‌های این جشن، اجرای موسیقی سنتی توسط " روح‌الله قادری، محمد موسی خانی و سارا حبیبی" والدین اعضا، اجرای نمایش، شعرخوانی، برگزاری مسابقه‌ و خوانش دعای دسته‌جمعی بود.

در پایان، دل نوشته‌های برتر اعضای شرکت‌کننده در مسابقه « دعایی برای تو» تقدیر شد.

این میهمانی شاد و دل‌نشین که با همراهی شیوا جعفری کارشناس فرهنگی و تمامی مربیان فرهنگی، ادبی، هنری این مرکز برگزار شد، با گرفتن عکس‌های یادگاری به پایان رسید.

مجریان این دورهمی دوستانه و شاد مطهر ابوالحسنی و ساجده بهاری از نوجوانان کتابخانه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =