افتتاح رسمی صندوق قرض الحسنه  ((مهر البرز )) ویژه ی کارکنان کاانون البرز

جلسه ی مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه ی ویژه کارکنان کانون البرز تشکیل و ضمن انتخاب اسم جدید و بازنگری در نحوه ی انجام فعالیت ها کار رسمی خود را با هدف رفع مشکلات اقتصادی همکاران با جذب مشارکت و سرمایه های آنان آغاز کرد .

محمود مروج، مدیر کل کانون البرز در این نشست ضمن تشکر از اعضا و هیئت موسس و مدیرکل سابق که زمینه ی تشکیل صندوق قرض الحسنه را فراهم کرده اند، این فعالیت را حرکتی شایسته و قابل تقدیر عنوان کرد.

مدیر کل کانون استان هم چنین از نظارت بر عملکرد صندوق و روند فعالیت آن و تدوین اساسنامه خبر داد و گفت : اساسنامه قبلا به تمامی همکاران ارسال و مهلتی نیز برای بیان نظرات مشخص شده بود و اکنون ارایه خواهد شد .

شفاف سازی فعالیت صندوق و ارایه ی گزارش میزان پس انداز ، دریافت وام و... در قالب مکتوب به همکاران و ثبت در پرونده ی پرسنلی از دیگر مواردی بود که توسط مروج اطلع رسانی شد .

امیر خانکی ،کارشناس  مسوول امور مالی و از اعضا هیئت موسس صندوق، نیز با ارایه ی گزارش عملکرد تمام مراحل کار را از ابتدا تا حال و میزان مشارکت و پس انداز همکاران  را شرح داد.

اعلام اسم ((صندوق مهر البرز)) که با رای گیری جمعی انتخاب شد و اعلام اسماعیل نمک شناس ،امیر خانکی و حسین سلیمانی کلامسر، به عنوان  اعضای شورای صندوق  که آن ها نیز با رای همکاران انتخاب شدند و تجلیل از اعضا هیئت موسس و پی گیر ئضعیت صندوق با اهدا لوح تقدیر و هدیه توسط مدیر کل کانون البرز از دیگر برنامه های اجرایی در این نشست بود که با حضور جمعی از اعضا صندوق در کتابخانه ی نوجوان مرکز مجتمع کرج برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =