دیدار مدیر کل کانون استان زنجان با همکاران مرکز فرهنگی هنری ابهر

مدیر کل و کارشناسان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از مرکز فرهنگی هنری ابهر و کتابخانه سیار روستایی ابهر و خرمدره بازدید و در یک نسشت صمیمانه با همکاران این مراکز وضعیت موجود را بررسی نمودند تا نقاط قوت تقویت و موانع موجود برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، محمدنقی صالحی مدیر کل کانون استان دراین جلسه با تقدیر از تلاش و مساعی همکاران به اقدامات مهم انجام گرفته در استان اشاره کرده اظهار داشت: کانون استان در سال 96 دستاوردهای خوبی در توسعه‌ی کمی و کیفی مراکز و ارائه خدمات فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان استان داشته و این تلاش‌ها با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به روند رشد فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری ابهر ابراز کرد: اگر چه فعالیت‌های مرکز مناسب است اما با توجه به تعداد جمعیت دانش‌آموزی در شهر ابهر و وجود تنها یک مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر، بهتر است این فعالیت‌ها با شیب تندتری ادامه یابد.

 ایشان همچنین از فعالسازی سالن سینما در مرکز و نمایش فیلم‌های مناسب کانونی برای اعضا خبر داد.

سپس فاطمه الهیاری مربی مسئول مرکز به ارائه توضیحات و مشکلات مرکز پرداختند و به مواردی نظیر رنگ‌آمیزی مرکز و نیاز مرکز به کتاب کودک و .... اشاره کردند.

همچنین سعید امیرتیموری مربی کتابخانه سیار ابهر نیز به ارائه فعالیت‌های خود و اقدامات انجام گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =