قصه‌گویی مربی کانون اردبیل با موضوع آموزش آداب شهروندی برای کودکان

لیلا فرید مربی مسئول مرکز ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با حضور در فرهنگسرای سوم خرداد شهرداری اردبیل کودکان را با آداب شهروندی آشنا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، کارگاه قصه‌گویی با موضوع آداب شهروندی به‌منظور آموزش و گسترش فرهنگ و آداب شهرنشینی در بین کودکان پیش‌دبستانی در فرهنگسرای سوم خرداد شهرداری اردبیل با حضور مسئولان و جمعی از مربیان مهدهای کودک برگزار شد.

در این برنامه، لیلا فرید مربی مسئول مرکز ۲ کانون اردبیل با قصه «بچه خرگوش و شیر مغرور» به انتقال مفاهیم آداب شهروندی پرداخت و در ادامه داستان «پنیرک» را برای بچه‌ها قصه‌گویی کرد.

گفتنی است، در برنامه‌ای مشابه که در مردادماه سال جاری در فرهنگسرای فجر برگزار شد، لیلا فرید با قصه‌گویی داستان" بابا شهری" به آموزش اصول نگهداری از فضاهای سبز شهری پرداخت.

قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری است که در تربیت کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد و در امر آموزش نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. بر این اساس، فرهنگسراهای شهرداری اردبیل کارگاه‌های قصه‌گویی را با حضور مربیان کانون به‌منظور آموزش مفاهیم شهروندی ویژه کودکان در طول سال برگزار می‌کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =