نشست حضوری «چگونه می توان با والدین خود صمیمی شد؟» برگزار شد

نشست بحث و گفت‌وگو با حضور نوجوانان دختر با عنوان «چگونه می توان با والدین خود صمیمی شد؟» در مجتمع آفرینش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ جدید ترین نشست حضوری مجتمع آفرینش  با عنوان «چگونه می توان با والدین خود صمیمی شد؟» با حضور راحله خادمی کارشناس فرهنگی کانون هرمزگان برگزار شد.
هدف از این نشست دو ساعته تقویت مهارت روابط مثبت نوجوانان با والدین از طریق آشنایی با تغییرات ایجاد شده در والدین در زمان بلوغ و نوجوانی فرزندان و ارائه راهکارهای عملی و ساده به آنان بود.
خادمی در این رابطه اظهار داشت: تغییرات والدین شامل کاهش قدرت هوشی والدین، تغییرات بدنی، افزایش سن و فراموشکاری، کاهش توانایی برقراری ارتباط ، اعصاب خرد کن شدن، کاهش قدرت نفوذ والدین می‌شود.
این کارشناس با تاکید بر فواید بهبود رابطه با والدین اظهار داشت: از والدین بخواهید خاطراتشان را دردوره  نوجوانی خودشان  برایتان بگویند و همچنین انجام فعالیت‌های  دسته جمعی را راهکاری مناسب برای ایجاد صمیمیت بین شما و والدینتان است.

نشست حضوری «چگونه می توان با والدین خود صمیمی شد؟» برگزار شد
خادمی در ادامه با ارائه راهکارهایی نوجوانان را به بهبود روابط با والدینشان ترغیب کرد و گفت: با کمک هم قوانینی تعیین کنید تا آرامش لازم در بین شما برقرار شود و همیشه سعی کنید  با اعتمادسازی نظر والدین را جلب کنید.
وی ضمن تاکید بر اهمیت احترام به والدین اظهار داشت: شما نوجوانان می‌بایست به والدین خود احترام بگذارید و مسئولیت پذیر باشید تا به اصطلاح از غرغرهای والدین در امان باشید.
این نشست در ادامه برنامه پیش بینی شده سال ۱۴۰۳ با عنوان  "نوجوونی" با حضور نوجوانان فعال دختر  در سالن اجتماعات بام مجتمع آفرینش بندرعباس برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =