کد خبر: 339165
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
بازدید 17
ادامه برنامه‌های هفته‌ی  زمین پاک در البرز

همکاران مراکز مجتمع کانون کرج و هشتگرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت هفته ی زمین پاک اجرا کردند.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، برنامه‌های گرامی داشت روز زمین پاک که از ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراکز کانون البرز آغاز شده بود،همچنان و به مناسبت هفته‌ی زمین پاک تا ۹ اردیبهشت  در حال اجراست و کودکان و نوجوانان  عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با راه‌های حفاظت از زمین آشنا می‌شوند.

بر همین اساس روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ویژه برنامه ای با عنوان " زمین پاک " برای ۳۳ نفر از دانش آموزان پایه ی دوم ابتدایی شهر هشتگرد برگزار شد.

 در این برنامه، جمیله سرخ، کارشناس آموزش محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ، دانش آموزان را با اهمیت پاک نگاه داشتن سیاره زمین، گرامیداشت هفته ی زمین پاک یعنی ۲ تا ۹ اردیبهشت، و راهکارهایی برای حفاظت از محیط زیست، آشنا کرد.

 زهرا حسینی، کارشناس محیط زیست، از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ و امیر حسین شجاع ثانی، محیط بان ساوجبلاغ نیز از میهمانان این مناسبت بودند.

 همچنین در این ویژه برنامه، داستان " دلم نمیخواد در بطری باشم " توسط دنیا یارمحمدی، مربی فرهنگی مرکز  قصه گویی شد.

 بازی و مسابقه با درهای دور ریختنی بطری، نمایش پویانمایی کوتاه و مفهومی " انسان و زمین " ، بحث آزاد با موضوع " لزوم استفاده از بطری‌های آب دایمی بجای بطری‌های یکبار مصرف " معرفی وقایع هفته زمین پاک، تهیه ی کاردستی با درهای بطری، از جمله فعالیت های فرهنگی اجرا شده توسط دانش آموزان در این ویژه برنامه بود.

ادامه برنامه‌های هفته‌ی  زمین پاک در البرز

ادامه برنامه‌های هفته‌ی  زمین پاک در البرز

ادامه برنامه‌های هفته‌ی  زمین پاک در البرز

در پایان بسته‌های هدیه ی فرهنگی، درون کیسه‌های پارچه ای تجزیه پذیر و دوستدار محیط زیست، توسط اداره محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ، به تمامی دانش آموزان اهدا شد.

حضور همکاران مرکز مجتمع کانون کرج در بوستان «فاتح»

گفتنی است همکاران مرکز مجتمع کانون کرج که بخشی از ویژه برنامه‌های این هفته را با حضور دانش آموزان در مرکز برگزار کرده بودند، با همکاری تشکل‌های مادرانه برنام ی اردویی را در فضای بوستان فاتح کرج تدارک دیده و پس از معرفی روز زمین پاک و راه‌های حفاظت از زمین قصه‌ی «گلدان خالی» را برای کودکان حاضر در این برنامه‌ی اردویی قصه‌گویی کردند، ساخت کاردستی و  برگزاری کارگاه های ادبی  و هنری از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در این ویژه برنامه بود .

ادامه برنامه‌های هفته‌ی  زمین پاک در البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =